Appartement Casa Paciano

Casa Paciano

1 review over Appartement Casa Paciano in het Nederlands

Helemaal Umbrië!

Ietje, 5-9-2011

Fantastisch, monumentaal huis met 4 appartementen en een huis apart. Grote kamers, koele woning, terrasjes met zitjes midden in natuur. 2 nieuwsgierige vossen vereren je ’s avonds regelmatig met een bezoek. Prima zwembad, met ligbedden, met dagelijkse schoonmaak. Fantastisch uitzicht over olijvenboomgaarden en het Trasimenomeer, 500 meter van het middeleeuwse vestingdorpje, Paciano, met twee fantastische italiaanse restaurantjes. Prima uitvalsbasis voor o.m. Assisi. Zelfs Sienna, Florence en Rome zijn prima te doen (trein 10 km). Voor de eigenaar zijn behulpzaamheid, kwaliteit en serviceverlening hele vertrouwde begrippen. We kampten met kapotte auto. Zonder zijn interventies waren we nooit zo ver gekomen met de garage. Kon zelfs anwb niet tegenop. Ook niet te beroerd om ons naar garage toe te brengen of op te halen. Zoek je iets in Umbrië dan is dit echt het adres. Wij waren met twee kinderen van 6 en 9. Typisch italiaans. Helemaal top.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Paciano in Paciano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Paciano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Paciano scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.