Vakantiehuis Casa Vacanze Boriano ****

Vakantiehuis Casa Vacanze Boriano
Casa Vacanze Boriano

1 review over Vakantiehuis Casa Vacanze Boriano in het Nederlands

Wat een heerlijke vakanties daar!

Cees de Jong, 1-2-2012

We zijn nu 4 keer in Boriano geweest met ons gezin (kinderen 6, 10 en 14). Door de grote ruimte in en om de residence en door een heerlijk zwembad gaan we er steeds weer naartoe. Je kunt er leuke uitjes maken bv. naar Orvieto zelf en naar Rome (ruim een uurtje rijden). Er zijn veel culturele bezienswaardigheden vlak bij de Residence. De residence bestaat uit 4 woningen, maar je hebt helemaal geen last van elkaar. je hebt de auto nodig om boodschappen te doen (5 minuten rijden). Er zijn heeeerlijke restaurantjes in de buurt (5 ninuten rijden)
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Vacanze Boriano in Orvieto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Vacanze Boriano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Vacanze Boriano scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.