9,4

Zoover award

84 reviews over Appartement Casa San Carlo in het Nederlands

Top vakantie!

Froukje de Graaf - Hogeman, 19-8-2017

Te gekke en waanzinnig mooie vakantieplek. De sfeer is super. Wij hebben er een geweldige vakantie gehad en gaan volgend jaar heel graag weer naar Klaartje, Torben en de meiden. Ps Pizza Pronta roepen we hier iedere keer thuis bij het maken van onze pizza's
Gereisd familie in juli 2017

Thuiskomen in Italië!

Sjaak, Femke, Gijs, Teun & Juul, 19-8-2017

We hebben weer een heerlijke vakantie week gehad in Casa San Carlo bij Klaartje, Torben en de meiden. Gezellige andere gasten, prachtig uitzicht, heerlijk eten ( ze koken 4 van de 7 avonden voor je) echt goed eten met Italiaans karakter voor een hele goede prijs ( 3 gangen €20,-) voor de kids is er eerder op de avond een ander twee gangen menu zodat de ouders rustig kunnen eten en de kinderen met elkaar spelen. Je zit met 7 gezinnen in 1 grote Casa met ieder een compleet appartement met goede bedden en douche. Alles is heel schoon en ziet er goed verzorgd uit en Klaartje en Torben staan altijd voor je klaar. Wij komen hier graag en waren hier voor de 5e keer er waren nog 2 gezinnen die hier voor een 2e en 3e keer waren. ( zegt eigenlijk al genoeg!) voor ons en de jongens ( 10,12 en 14 jaar) is het thuiskomen in Italië. We komen zeker weer een keer terug! Er is genoeg te ondernemen in de omgeving en we zijn zelfs een dag naar Rome gegaan dit jaar. #aanrader
Gereisd familie in augustus 2017

Leuke plek met enkele mitsen en maren

Anouk, 17-8-2017

Op basis van de vele goede recensies en een boeking een jaar van tevoren gingen wij met hoge verwachtingen naar Casa San Carlo. Die kwamen gedeeltelijk wel en niet uit. Onze kinderen vonden het fantastisch. Met name door de grote hoeveelheid kinderen die er waren, en alle vrijheid die zij krijgen om hun gang te gaan. Een groot samenzijn van Nederlandse gezinnen.

Het uitzicht is mooi en het zwembad super. Naast het zwembad en het lager gelegen speelplaatsje is er beperkt rondom het huis. Je zit eigenlijk met 7 gezinnen in 1 huis. Dit was bij ons heel gezellig, maar daar moet je wel van houden. Af en toe komen ook nog mensen naar Casa San Carlo die een huis via Torben en Klaartje hebben gehuurd en de kinderen van Torben en Klaartje. Dan is het echt druk.

Er is een leuke centrale ruimte op de begane grond en grote tafel buiten om gezamenlijk aan te zitten. Verder nauwelijks zitjes behalve de ligbedden aan het zwembad. Dus beperkte privacy. Ons appartement op de 2e verdieping had geen balkon en was, zonder airco, erg warm om te verblijven. Je bent daardoor aangewezen op de beperkte algemene ruimte.

De weg naar Casa San Carlo is of heel lang, of stijl en hobbelig met aanzienlijke kans op schade aan je auto. Via de lange weg ben je echt wel even bezig om ergens te komen.

De gezamenlijke avonden waren heel gezellig. Misschien wat aan de prijs, maar dat konden wij ons ook wel weer voorstellen. Het zou fijner zijn als de wijn was inbegrepen. Nu ontstaat er soms een wat ongemakkelijke situatie waarbij verschillende mensen verschillende flessen wijn op tafel hebben staan. Voor een klein bedrag extra drinkt iedereen uit dezelfde fles, waarbij de wijn ook nog is afgestemd op het menu. Het eten is van goede kwaliteit en met zorg bereid.

De wijnbar is gevuld met heerlijke wijnen, die je zelf kunt pakken en aan het einde van de week afrekent.

Al met al willen onze kinderen niets liever dan zo snel mogelijk terug gaan. Zij hebben met alle vriendjes en de geboden vrijheid een toptijd gehad. Wij denken er nog eens goed over na.

Gereisd familie in juli 2017

Een echte Italiaanse belevenis

Annemarie en Rob, 5-8-2017

Torben en Klaartje zijn super gastvrij en laten dat ook op elk moment blijken. Hun maaltijden zijn fantastisch en de gezamenlijke pizzaavond een belevenis. Torben heeft een Italiaanse oorkonde op het gebied van wijnkennis dat is niet alleen super knap om zoiets als buitenlander te behalen in Italie, maar het maakt ook dat hij fantastische wijnen in de klimaatkast heeft liggen waar de gasten uit kunnen kiezen. De accomodaties zijn super en zeer schoon en van alle gemakken voorzien. Eigenlijk is er niets te bedenken wat tegenvalt. Als je Umbrie en het Italiaanse gevoel wil ervaren dan is dit " the place to be".
Gereisd met partner in mei 2017

Puur Italiaans!!

Annemarie en Rob, 7-1-2017

Prachtige lokatie. Geweldige eigenaren, die er alles aan doe om het naar je zin te maken. Omgeving is ook fantastisch

fantastisch.

Gereisd familie in juli 2016

Waanzinnig leuke tijd gehad

Ibo Gulsen, 12-7-2016

Gastvrijheid van Torben en Klaartje behoort tot de absolute top, het eten trouwens ook.

In de zomer kan er misschien wat meer gedaan worden tegen vervelende insecten

Gereisd familie in juli 2014

Subliem vakantieadres in prachtig Umbrie

Roger & Sacha Luijten, 11-7-2016

Gastheerschap van Torben en Klaartje, de wijn / spijs diners en toelichting van vinoloog Torben, de kindvriendelijkheid, de rust welke de omgeving uitstraalt
Gereisd met partner in september 2014

Wauw! Geweldig!

Laura, 11-7-2016

Geen negatieve punten. Locatie prachtig, appartementen geweldig, voor kinderen genoeg om te sspelen. Het eten is geweldig en vooral de pizza avonden zijn legendarisch!! En dan twee toppers van gastheer/gastvrouw. Zij doen er echt alles aan om het naar je zin te maken. En wil je advies over goede wijn? Torben is ook nog een uitstekende sommelier (met diploma).
Gereisd familie in juli 2014

Meest fantastische en gastvrije vakantie ooit

Kim Buunk, 11-7-2016

De eigenaren Torben en Klaartje zijn twee toppers,die alles doen om hun gasten het naar de zin te maken. Ligging is fantastisch, sfeer is ongedwongen en gemoedelijk. Alles kan en niets moet. Kinderen hebben genoten, wij gaan volgend jaar weer!
Gereisd familie in april 2015

Geweldig!!

Diana van ham, 11-7-2016

Zeer relaxte plek om naar toe te gaan op vakantie! Prachtig gelegen, geweldige gastvrouw en gastheer. Intiem, kleinschalig en gemoedelijk. Het huis zelf is een plaatje om te zien en de kamers zijn erg leuk ingericht. Voor de kinderen is het een fijne ontspannen plek, er is speelgoed aanwezig en meestal wel genoeg andere kinderen om mee te spelen.
Gereisd familie in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa San Carlo in Monteleone d'Orvieto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa San Carlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa San Carlo scoort een 9.4 uit 10 op basis van 87 reviews.