Appartement Residenza Cortignano Il Falco

Appartement Residenza Cortignano Il Falco
Residenza Cortignano Il Falco

1 review over Appartement Residenza Cortignano Il Falco in het Nederlands

vink, 9-9-2007

Na een lange autorit uit Nederland bleek het app. dubbelgeboekt. Schrik bij de eigenaars toen we ons meldden, ze hadden ons duidelijk niet verwacht, gaven het boekingsbureau dat ons vijf maanden eerder alles had bevestigd en het voorschot had ontvangen, gewoon de schuld! Wilden ons in een piepklein kamertje stoppen en weglopen! Het is dat ik geprotesteerd heb en een vervangend huisje vroeg! Ik voelde de bui al hangen, in die desinteresse, en zelfs na een uur boden ze bv. mijn dochtertje van 4 niet eens wat te drinken aan, ik ben hier zwaar teleurgesteld. Zwembad heb ik 2 min. gezien, was niet kindveilig, ook de manege niet.
Gereisd anders in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residenza Cortignano Il Falco in Montefalco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residenza Cortignano Il Falco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residenza Cortignano Il Falco scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.