Appartement Agriturismo Case Graziani

Appartement Agriturismo Case Graziani
Agriturismo Case Graziani
8,4

4 reviews over Appartement Agriturismo Case Graziani in het Nederlands

Verzorgd, schoon, ruim, vriendelijk.

Paul S., 30-8-2017

Mooie agriturismo van een vriendelijke Italiaanse familie. Wij hadden appartement Palazzo 2. Schoon, ruim, prettig balkon. Wij vonden de bedden wat hard en de keukeninventaris wat karig. Niet echt een woonkamer dus altijd op eetkamer stoelen zitten, geen bank.

Maar verder alles goed voor elkaar, mooi zwembad, parkeren goed geregeld, verzorgd buitenterrein en behulpzame, zorgzame en correcte eigenaren. Vlakbij de grens met Zuid Toscane, wij bezochten Montichiello (aanrader), Montepulciano, Pienza, Cortona, Citta Della Piève. De wegen zijn beroerd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastisch agriturismo! Wat een rust!!

Ton Zonneveld, 4-8-2016

Heerlijke plek in Italie. Als je plaatjes wil bezoeken gaat dat prima met de auto. De wegen zijn hier niet zo best maar dat is ook Italië. Je wordt hier ontzettend goed geïnformeerd door Marcus. Marcus werkt zich echt uit de naat om het verblijf zo leuk mogelijk te maken. Het zwembad is perfect. We verbleven in Limonaia 1. Eigenlijk een 8 persoons huisje maar wij houden van een beetje ruimte. Keuken met 6 pits gastoestel en een oven, magnetron grote koelkast. Agriturismo is geweldig onderhouden! Zeker een aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2016

Prima plek, er zijn betere en mindere...

P, 12-8-2012

Case Graziani is een kleinschalig complex. Vriendelijke eigenaren, die zich op de achtergrond houden. We verbleven in een 2 kamer 'huisje' (Frantoia 2) groot genoeg en van alle noodzakelijke zaken voorzien. Airco tegen bijbetaling 30 euro. App is wel gehorig. Veranda is prettig en uit de zon. App nr 3 heeft geen veranda overigens. Er is een hoofgebouw met app, 3 kleine huisjes en 2 lager gelegen huisjes.

Zwembad is prima, als alle huisjes bezet zijn is het wel wat druk en zijn er eigenlijk te weinig parasols om uit de zon te kunnen zitten. Ook de ruimte rondom het zwembad is dan wat beperkt. Het is een accomodatie die beter geschikt is voor wa grotere kinderen. Het speeltuintje stelt eigenlijk niets voor. Er is geen fietsverhuur, er is een fiets beschikbaar, bijvoorbeeld om het dorp in te kunnen.

De directe omgeving is rustig, de dorpjes, steden en het meer zijn goed te bereiken. Op ca. 1 km is Moiano met een kleine supermarkt, op ca 4 km richting Chiusi is een grote supermarkt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

heerlijk en prima onderhouden agriturismo

Familie Bennenbroek, 7-8-2011

Wij verbleven twee weken in agriturismo Case Graziani, appartement Limonaia 2. Zeer mooi complex, ruim opgezet, vriendelijke eigenaren (spreken Engels). complete inrichting. mooi en groot zwembad met veel ligstoelen en bubbelbad. Veel groen. mooi uitzicht op heuvellandschap. Op zondag ontvangst van alle gasten met wijn, salade en bruchettas... heerlijk!

Appartement Limonaia 2 is ruim, twee badkamers, vaatwasser, oven, wasmachine; kortom prima ingericht. Heel fijn ook de ruime overdekte veranda waar we tot laat buiten konden zitten. Appartement is wel wat gehorig want ander appartement ligt ernaast (slechts door deur gescheiden) / erboven. In omgeving diverse mooie dorpjes en steden en het mooie meer van Trasimeno. Aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Case Graziani in Moiano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Case Graziani zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Case Graziani scoort een 8.38 uit 10 op basis van 4 reviews.