Appartement Podere Schioppello

Appartement Podere Schioppello
Podere Schioppello

1 review over Appartement Podere Schioppello in het Nederlands

Frans en Ria, 24-9-2005

Wij zijn er geweest van 13-20 augustus 2005 (de tweede week in Lazio)

Het ligt erg afgelegen, midden op een heuvel ("in the middle of nowhere") Als je ervan houdt:het is er erg rustig.

Het wordt beheerd door een ouder echtpaar.Er is een groot gebouw met 4 appartementen die goed zijn ingericht.Wij zaten aan de goede kant van het gebouwtje met een groot terras en prachtig uitzicht ri Perugia en Assisi.(zit je aan de andere kant dan heb en zie je niets)

Op het terrein is een klein zwembadje

(met ligstoelen). In de directe omgeving is niets: we hebben geen restaurant kunnen vinden en de dichtst bijzijnde supermarkt is op 15km.

's morgens dus geen verse broodjes.

Umbrie viel ons wat tegen; wel hebben we

prachtige plaatsen bezocht zoals Assisi,

Perugia, Orvieto, Todi, Deruta.

Het meer van Trasimeno (en de plaatsen

daarbij) is echt helemaal NIETS.

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Podere Schioppello in Mercatello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Podere Schioppello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Podere Schioppello scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.