Hotel Torre del Calzolare ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Torre del Calzolare**** bij :

3 reviews over Hotel Torre del Calzolare in het Nederlands

Mooi hotel, slecht management!

M. Hammink, 17-8-2008

Het hotel ligt prachtig. Het is een kasteeltje met een mooie tuin en een lekker beschut zwembad.

Het restaurant op de 2e verdieping is erg goed. En de bediening daar was ook erg vriendelijk. Ook het ontbijt was gezellig maar de keuze beperkt. Bovendien werd er niet aangevuld. Op tijd ontbijten dus!

Onze kamer was gelegen in de dependance. We hadden een familiekamer geboekt maar het was een gewone kamer met daarop vier bedden. De manager, een klein ijdel mannetje was absoluut niet klantgericht. Hij werd liever niet gestoord op zijn ligbedje aan het zwembad. De muziek zette hij dan het liefst keihard aan.

Bij aankomst was het zwembad voor alle gasten gesloten omdat er een bruiloft werd gehouden. Dat is niet echt een prettige aankomst voor de kinderen!

Nogmaals, het hotel is echt prachtig maar echt welkom voelde wij ons er niet. Jammer!

Gereisd anders in augustus 2008

geen 4 sterren waard

steylemans paul, 20-7-2008

We verbleven er 4 dagen in juni.Kasteel en (grote) tuin zijn heel mooi ,ook het zwembad.Kamers zijn klein en geen ster waard.Badkamer veel te klein.

Ontbijt is pover o.a.plastiek bekertjes.Wel vriendelijk en prijzen drankjes zijn niet te duur.Eerder een locatie om een feest te geven .

Gereisd met partner in juni 2008

Tom Mansvelders, 27-7-2007

Kasteel ligt heel vreemd, kamers in betonnen gebouw, slecht onderhoud. Kamers hebben geen kasteel uitstraling. Kamers maximaal 2 sterren waard. Tuin voorzien van nep planten ! Geen aanrader.
Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Torre del Calzolare in Gubbio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Torre del Calzolare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Torre del Calzolare scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.