Appartement Tenuta di Biscina ***

Appartement Tenuta di Biscina
Tenuta di Biscina
8,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Tenuta di Biscina bij:

13 reviews over Appartement Tenuta di Biscina in het Nederlands

Wonderbaarlijk uitzicht

R & T, 16-9-2016

Geweldige plek om er heerlijk tussenuit te zijn, de rust en het uitzicht zijn geweldig. Heerlijke gastvrije mensen op het landgoed. Dat je ver weg bent van de bewoonde wereld weet je vooraf, dus niet opkijken van een supermarktje op een 20 min rijden en een restaurant op een half uur. Omdat je overal een auto bij nodig hebt zijn de uitstapjes naar mooie plaatsen in de buurt een uur tot anderhalf uur niet erg.

Natuurlijk zijn er min puntjes, de gehorigheid van de kamers, geen balkon en geen airco. Je kunt overigens gebruik maken van het benedenterras, maar je eigen (eet)plekje is soms fijn.

Al bij al een aanrader voor rustliefhebbers.

Gereisd met partner in september 2016

Umbrië aan je voeten

Walter, 16-5-2016

Wij bezochten Umbrië begin mei. Goed weer om steden te bezoeken. Overdag prima weer, maar 's avonds koelt het behoorlijk af. Gelukkig was er een open haard in het appartement die we elke avond hebben gebruikt. Ruime kamers.

Wij waren de enige familie. De rest kwamen er wandelaars voorbij omdat het aan de route naar Rome (Via Rome) ligt.

Gubbio (30 min) is erg leuk stadje met kabelbaan die je zeker moet proberen. Daar is kerk met museum over feest op 15 mei.

Assisi (55 min) is uiteraard een must.

Wil je lokaal gerecht proberen ga dan naar Il Panaro aan de weg naar Gubbio en bestel een of twee Torta's.

Zwembad was nog niet open omdat het te koud was.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Hemels uitzicht (ook vanuit het zwembad!)

Annemarie, 22-7-2015

Prachtige plek in de middle of nowhere. Keurig appartement. Helaas geen airco of ventilator, wat bij temperaturen van rond de 40 graden heel prettig was geweest. Maar voor de rest niets dan lof voor dit paradijsje op aarde!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Nog nooit op zo'n mooie plek gezeten.

Jeroen, 10-8-2013

We hebben in juni 2013 hier onze vakantie doorgebracht. De appartementen liggen schitterend, het uitzicht is kilometers ver. Umbrie is landelijk, puur, onaangetast en dit stukje is dat zeker. De appartementen zijn onderdeel van een authentiek boerenbedrijf, je kan veel van de sfeer proeven door oog, oor en maag! De hoeve ligt langs een zeer rustige pelgimsroute naar assisi voor wandelaars, en zelf hebben we ook regelmatig gewandeld. Middeleeuwse dorpen zoals assisi en gubio liggen op een half uur rijden. Je kunt mee eten in het restaurant: het vlees was van het beste wat we ooit hadden, van eigen bodem, evenals de voortreffelijke olijfolie en wijn. Voor een zeer schappelijke prijs. Geen wifi maar in plaats daarvan vogels, krekels, wildleven en een zeer groot en rustig zwembad van 20 bij 10. Ht huisje was prima en ruim, geen luxe maar goede bedden, een goede douche, schoon en met authentieke inrichting en linnengoed. De familie is gastvrij en gemoedelijk. Wij gaan zeker terug!
    Gereisd met partner in juni 2013

Een idyllische plek!

VandenBrink, 28-3-2012

Rust en ruimte, met de prachtsteden Gubbio, Perugia en Assisi in 'rij-nabijheid'. Heel goed te doen voor een ochtendje of avondje. Ook voor de dagelijkse boodschappen moet je even op pad, al hebben de Italiaanse barretjes/winkeltjes ook zo hun charme. De grotere supermarkten met ruime keuze zijn binnen een half uur te bereiken.

En hoe heerlijk om vanaf het terras bij het appartement de glooiende omgeving in te kijken, vanaf de rand van het zwembad het stuwmeer in het dal - met witte koeien grazend op de voorgrond - te zien liggen en tussen de middag een paar - ter plekke vers geplukte - viijgen te verorberen. Prachtig wandelgebied ook!

Het complex dicht bij het hoofdgebouw/restaurantje kan 4 gezinnen herbergen. Met het zwembad op enkele tientallen meters afstand en een grote tuin/terras rondom een ideale omgeving voor kinderen.

Wij gaan komende zomer terug en ditmaal niet 1, maar zelfs 2 weken!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Mooie omgeving, maar wel erg rustig

Ingrid, 30-8-2011

Het appartement is erg ruim, de eetstoelen doen na een paar uur pijn aan je rug. De matrassen wat hard, maar niet onoverkomelijk. De eigenaresse heel vriendelijk en behulpzaam. Schitterende omgeving. Klein zwembad, maar praktisch. Een auto is echt nodig, want de dichtstbijzijnde supermarkt was toch een eindje rijden. Voor jongeren is er inderdaad niets te doen, behalve zwemmen, een stukje lopen en meegaan naar stadjes. Het eten is goed en zeer smakelijk. De huiswijnen voortreffelijk.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Genieten!

Familie Steijger, 25-7-2011

Genieten is wat wij gedaan hebben in Tenuta di Biscina. Een ruim drie-kamer appartement met uitzicht op de glooiende heuvels van Umbrië. 's Avonds geniet je van de lichtjes aan de horizon en de vuurvliegjes. Het zwembad is heerlijk en voorzien van voldoende ligstoelen en parasols. Een bezoek aan de naastgelegen kasteel ruïne is zeker de moeite waard.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Leuke appartementen in prachtige omgeving

R.A. te nuijl, 16-7-2011

Ruime appartementen. Winkel(tjes) niet direct naast de deur; daarom gemis van vriesvak in de koelkast voor vlees etc.Grote plaatsen zijn van hieruit goed te bereiken.Eigen vervoer is hier onmisbaar.Alles maakt een verzorgde indruk.

Willen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in januari 2011

Simpel huisje, prachtig uitzicht

Thijs, 18-6-2011

Huisje ligt op een berg met prachtig uitzicht. De huisjes zijn in goede staat (recentelijk geverfd, schone badkamer), ook het erf is goed verzorgd. Elk huisje heeft een eigen buitentafel en stoelen, zelfs aan een parrasol is gedacht. Het zwembad was ook in uitstekende staat, inclusief luxe stoelen, echter je moet een badmuts op.

Keuken is wat gedateerd en verre van compleet. Ons kooktoestel moest met een lucifer worden aangestoken, maar daar lagen er slechts nog 3 oude van in een doosje. Ook geen schone schoonmaakspullen als doekjes/afwasborstel/afwasmiddel aanwezig. Daarnaast misten wij een waterkoker en koffiezetapparaat. Zowel Gubbio als Perugia zijn zo'n 25 tot 30 minuten rijden met de auto, wat wij goed te doen vonden. Zonder auto heb je hier echter niets te zoeken, aangezien er in de buurt niet veel meer te zien is dan de natuur.

Wat wij jammer vonden is dat deze accomodatie meer een bungalowparkje is dan een agriturismo, aangezien het boerenleven ver te zoeken is...

Gereisd met partner in juni 2011

voor rustzoekers!

gerry, 7-10-2010

Als je van rust en stilte houdt, dan zit je hier op je plek. Het appartementencomplex is schitterend gelegen en heeft mooie vergezichten. Jammer is dat er verder weinig te beleven is; ook geen leuk dorpje op loopafstand. De receptie is 15 minuten lopen en biedt weinig vertier. Wij vonden het zelf een beetje te rustig en te saai, misschien mede door het naseizoen. Het eten van Francesca is van goede kwaliteit en de eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Met oudere kinderen zou ik hier niet heen gaan, omdat er naast het zwembad voor hen geen voorzieningen zijn. De inrichting van de keuken is minimaal; de bedden zijn wel zeer goed.
    Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tenuta di Biscina in Gubbio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tenuta di Biscina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tenuta di Biscina scoort een 8.94 uit 10 op basis van 14 reviews.