Uitstekend

1 review over Hotel Fattoria Caldese in het Nederlands

Barbara, 10-9-2007

Het is handig om een paar woordjes italiaans te kunnen spreken want Engels spreekt men niet. Iedereen is echter heel vriendelijk. Wij waren hier van 3 september tot 6 september 2007. De kamers zijn heel ruim en schoon alsook de badkamer. De 9 holes mogen ook zonder GVB gelopen worden en zijn volgens kenners best uitdagend. Het saunacomplex is prachtig maar duur. Het ontbijt is beperkt maar lekker. Het restaurant is niet altijd open, volgens mij afhankelijk van het aantal gasten, maar we hebben er heerlijk gegeten voor een hele schappelijke prijs (vast menu). Het zwembad is niet heel groot met weinig ligstoelen maar voor de tijd dat wij er waren was het voldoende (weinig andere gasten die ook van het zwembad gebruik maakten). De pooltafel is zeker ook een uitdaging. Eindoordeel: heel positief!
Gereisd met vrienden in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fattoria Caldese in Città di Castello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fattoria Caldese zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fattoria Caldese scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.