Appartement Pian della Bandina

Appartement Pian della Bandina
Pian della Bandina
9,4

94 reviews over Appartement Pian della Bandina in het Nederlands

Heerlijk rustgevend met een geweldig uitzicht

Saskia, 16-10-2017

Het is een keurig appartementen complex. Zeer vriendelijke beheerders en vrijwilliger. Hele mooie omgeving. Alles is best een eindje rijden maar dan ook zeer de moeite waard goede tips gehad over waar naartoe te gaan
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Heerlijke vakantie gehad op een super locatie!

Monique, 22-9-2017

Vanaf de aankomst tot het vertrek is alles tot in de puntjes geregeld. Appartement is schoon en van al het noodzakelijke voorzien. Voor kinderen is het een ideale plek (ook voor oudere kinderen). Door het zwembad, de bar (& wifi), de speelmogelijkheden en vooral het contact met andere kinderen hebben ze zich geen moment verveeld. In de omgeving is ontzettend veel moois te zien (o.a. Città della Pieve, Civita di Bagnoregio, Orvieto, Perugia, Todi, Cascate delle Marmore). Maar wat het verblijf in Pian della Bandina vooral zo bijzonder en fijn maakt, is de gastvrijheid en gezelligheid van Liesbeth en Guido. Ze staan altijd voor de gasten klaar met tips en een praatje en zorgen voor gezellige avonden (welkom diner, zelf pizza's bakken, BBQ, kinderdisco). De kinderen zitten samen aan een tafel en doen spelletjes zodat de ouders lekker kunnen natafelen. Daarnaast zijn er vele extra's die ze kunnen verzorgen zoals massages, paardrijden, yogalessen, wijnproeverij en organiseren ze zelfs bruiloften.

Liesbeth, Guido, Tara & Mandy, opa Johan, hond Rocco: bedankt voor een heerlijke vakantie; arrivederci!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige plek, lieve mensen!!

Ronald, 13-9-2017

Prachtige plek, mooie tijd, een heerlijke vakantie-plek om ook nog te werken. Samen met Liesbeth en Guido een mooi verblijf in Italië gehad. Ik heb mogen meewerken op en aan het mooie, gezellige, kindvriendelijke Pian della Bandina. De omgeving, het verblijf, de sfeer, echt heel fijn! Ik wil zeker weer terug naar het mooie Pian naast het schitterende stadje Citta della Pieve! Sowieso is Umbrië prachtig, in de omgeving zijn de mooiste dingen te zien en te beleven en als je dan 's middags weer terug komt op het warme nest dat Pian della Bandina heet dan waan je je God in Italië! Ik kan wel meer schrijven maar ik denk dat ik met cijfers nog meer zeg dan ik met letters kan omschrijven..
Gereisd met vrienden in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pian della Bandina bij:

Voor herhaling vatbaar, heerlijke plek!

Mario, 13-9-2017

Erg genoten van mijn verblijf bij dit kleinschalige en knusse agriturismo. Prachtige setting, landelijk gelegen en een prima uitvalsbasis voor de vele bezienswaardigheden die Umbrië rijk is. Zoals Orvieto, Perugia (ook ’s avonds zeker de moeite waard), watervallen van Terni, het Trasimenomeer en natuurlijk Citta della Pieve op nog geen 10 minuten rijden van de accommodatie.

Appartementen zijn eenvoudig ingericht maar meer dan prima en vooral brandschoon. Keukengerei is ruimschoots aanwezig en er staat zelfs een oer-Hollands koffiezetapparaat. ( wel zelf koffiefilters meenemen, deze zijn daar moeilijk te krijgen. )

Belangrijkste pluspunt in mijn ogen van Pian della Bandina zijn toch wel Liesbeth en Guido de 2 Nederlandse eigenaars. Ze zijn zeer gastvrij en laten je vanaf het eerste moment thuis voelen. Daarnaast zijn ze zeer goed op de hoogte van de vele bezienswaardigheden in de omgeving en informeren je hier met veel enthousiasme over. Ook organiseren ze leuke thema avonden voor jong en oud.

Heb al veel vrienden en kennissen enthousiast gemaakt voor een verblijf bij PDB, en zelf kom ik hier ook zeker weten nog eens terug!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldig

Maud, 13-9-2017

Het ligt heel mooi en rustig en is erg knus. hou je van gezelligheid, gezamenlijke eet avonden, vriendelijkheid en gastvrijheid dan moet je hier zeker zijn!

zoek je drukte, animatie en dat soort dingen dan beter van niet. het is een absolute aanrader een auto te hebben hier omdat je die echt nodig hebt om de geweldig mooie omgeving te ontdekken. ik ben alweer aan het boeken voor volgend jaar, ik heb lang niet alles gezien en ik vond het fantastisch daar!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Prachtig plekje

CC, 6-9-2017

Na een grindpad van ruim 2 km. (wat voor onze lage auto minder was). kom je op een prachtig plekje. Mooi uitzicht over de heuvels. (als het aan de weg lag kreeg het voor de ligging een 10 ;-))

1 week een appartement gehuurd. Het appartement is basic, maar schoon. Voor het appartement heb je een zitje. De appartementen zijn geschakeld, waardoor de terrassen aan elkaar liggen. Hierdoor heb je snel contact. Maar de privacy is daardoor minder. Een fijne stoel/ bankje binnen of buiten zou een aanbeveling zijn. Omdat onze zoon op de slaapbank sliep miste we een plekje/ goede stoel om 's avonds buiten te zitten. Nu mochten we op het bistro setje zitten.

Wel een heerlijke tuin, om te liggen of te spelen.

appartement heeft geen airco. maar alle ramen kunnen open en dan waait het heerlijk door. Op het geluid van de krekels val je in slaap. Overal zijn horren bevestigd

Bij het zwembad is een bar, toilet en douche. Zit er keurig uit. Opa Johan houdt de tuin prachtig bij.

Mindere aspect waren paar regels; o.a. dat het zwembad maar tot 19.00u open is. Familie is gastvrij maar houden zich ook aan de regels.

Onze zoon vond de disco avond geweldig! Bedankt.

En het paradijsje ligt vlakbij een geweldig stadje! Genoeg te zien en met geweldige restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne plek om Umbrië te verkennen

Michiel, 1-9-2017

We hebben genoten van een week in ons appartement l'Olivo.

Gastvrije ontvangst door Guido en Liesbeth en prima adviezen voor verkenning van de omgeving. We hebben genoten van het bijwonen van de plaatselijke palio (inclusief meelgevecht en diner), het paardrijden en bezoek aan wijndomein Pomario. Assisi, Orvieto, Castiglione al Lago, Citta della Pieve en Civita di Bagnoregio: heel mooi en goed aan te rijden.

Appartement was heerlijk ruim en schoon en bood vanaf terras schitterend uitzicht over de heuvels en olijfbomen. Ondanks hoge temperatuur en ontbreken airco was het heerlijk koel te houden. De wel erg aanwezige brom van de koelkast en contactgeluiden met de bovenburen deden wat afbreuk aan het comfort.

Kinderen hebben genoten van het heerlijke zwembad, hond Rocco en spelen met andere kinderen (o.a. Tara en Mandy). Ook de twee pizza-avonden met alle buurtjes waren (mede dank aan pizzakoerier Paul) gezellig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke week gehad, mooi agriturismo!

Familie Voogt, 16-8-2017

Heerlijke week gehad in een mooi agriturismo. We werden ontvangen door eigenaren Liesbeth en Guido, erg vriendelijk en behulpzaam. Genoten van het mooie zwembad en de koude drankjes die je aan de bar kon bestellen. Het stadje Citta della pieve is leuk en mooi, net als de rest in de omgeving! Aanrader voor zowel gezinnen met jonge als wat oudere kinderen. De wijnboerderij Pomario mag je zeker niet overslaan. Wij hebben niet meegedaan met de bbq- en discoavond omdat onze kinderen daar net te klein voor zijn. Dat was uiteraard geen probleem, alles is geheel vrijblijvend en wij hadden absoluut geen "last" van muziek of dergelijke...

Ga zo door Liesbeth en Guido! Wij hebben genoten bij jullie! Thanx!

Een prachtige Nederlandse aanrader in Umbrië

Fam Verhoeven, 5-8-2017

Lieve Liesbeth, Guido, Mandy, Tara, opa Johan en Rocco. Wat hebben wij enorm genoten van een heerlijke week vakantie bij jullie op een uniek stukje Italië. De accommodatie, de sfeer, de ligging & omgeving (en zeker ook onze buurtjes) een aanrader voor iedereen! Grazie per la vostra ospitalità e si vede l'anno prossimo. Dikke kus Wenda, Darwin & Aukje.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Zeer goede accomodatie in Umbrie

Martijn, 5-8-2017

Positief: Mooi gelegen, sfeervol huisje (el cortongo) voorzien van alles wat je nodig hebt, groot zwembad, leuk restaurant en bar, zeer betrokken eigenaren die je een thuis gevoel geven. Nabij gelegen plaatsje Citta della Pieve is mooi, en heeft leuke restaurantjes. De georganiseerde activiteiten zijn vrijwillig en leuk.

Voor verbetering vatbaar wat ons betreft: te kleine douche en badkamer en de hardnplasticen strand-ligstoelen. Niet zo veel dus!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pian della Bandina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pian della Bandina in Città della Pieve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pian della Bandina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pian della Bandina scoort een 9.41 uit 10 op basis van 94 reviews.