Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Podere Bello**** bij :

1 review over Vakantiehuis Podere Bello in het Nederlands

J. Damen, 15-2-2008

In tegenstelling tot wat de foto's op de site laten zien, ligt dit parkje pal aan een zeer drukke weg en tegenover een industrieterrein. In het achterland loopt een spoorbaan waarover met name 's nacht zware goederentreinen denderen. Slapen met open raam is hier niet mogelijk. De tennisbaan is niet bruikbaar. Ten tijde van ons verblijf werd er ook nog volop verbouwd op dit parkje. De prijs-kwaliteit verhouding is hier totaal zoek. Ik vind het onvoorstelbaar dat onze touroperator mdit parkje nog steeds in de aanbieding heeft
Gereisd anders in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Podere Bello in Castiglione del Lago (Lago di Trasimeno), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Podere Bello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Podere Bello scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.