Hotel Borgo Brufa ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Borgo Brufa bij:

1 review over Hotel Borgo Brufa in het Nederlands

Fantastisch Resort met Welness

Hanneke, 23-8-2009

Net terug uit Italië. Zijn deze keer met het vliegtuig gegaan. We vlogen op Rome, daar een auto gehuurd en naar Hotel Borgo Brufa gereden. In ongeveer 2 uurtjes waren we er. Op de website zag het er al fantastisch uit, maar in werkelijkheid was het nog mooier. Je hebt daar een fantastisch uitzicht. We hadden voor een Suite gekozen, vandaar dat we een balkon hadden met een super uitzicht. Je kunt vandaar uit vele mooie plaatsen bezoeken. We zijn een paar keer naar Perugia geweest. Tevens zijn we o.a. naar Orvieto, Spoleto, Gubio, Todi, Foligno, Assisi geweest. Torgiano zelf moet je niet al te veel van voorstellen. We hadden 9 nachten geboekt met tweemaal gebruik van de welness. De Welness was ook super. De behandelingen waren alleen erg duur.

Het hotel had ook nog een zeer goede keuken. Kortom een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Borgo Brufa in Brufa di Torgiano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Borgo Brufa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Borgo Brufa scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.