Appartement Residenza Porta Guelfa ***

Appartement Residenza Porta Guelfa
Residenza Porta Guelfa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residenza Porta Guelfa bij:

1 review over Appartement Residenza Porta Guelfa in het Nederlands

Leuk voor als je op doorreis bent naar het zuiden

Nicolet Winters, 26-10-2010

Leuk appartementencomplexje, net buiten Bevagna. Weinig privacy door continue aanwezigheid van de eigenaar. Met kinderen niet aan te raden. Zijn ze niet echt gewend. Ontbijt wordt elke ochtend op je kamer gebracht, vonden wij lastig aangezien we niet elke dag op hetzelfde tijdstip willen ontbijten. Daarnaast is het echt bedroevend wat er geboden wordt, elke dag hetzelfde supermarktcroissantje + wat voorverpakte crackers.

Omgeving wel en zwembad wel mooi. Maar wij raden aan nog wat door te rijden richting Zuiden en hier slechts enkele dagen te verblijven want dan heb je het echt wel gezien!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residenza Porta Guelfa in Bevagna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residenza Porta Guelfa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residenza Porta Guelfa scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.