8,5

Uitstekend

76 reviews over Camping Pian di Boccio in het Nederlands

Prima week gehad.

Gezin, 22-8-2017

Leuke camping op mooie plek. Het plaatsje Bevagna is een plaatje, evenals andere dorpjes in de omgeving. De camping is prima met goed zwembad en leuk restaurant. De huurtententen kende weinig schaduw en dat in combinatie met de hitte van 40 graden + was iets te veel van het goede.

Veel Nederlandse gezinnen die al langer op de camping komen.

Gereisd familie in augustus 2017

Fijne lodgetent op een gezellige camping

L. Houten, 20-8-2017

Via touroperator hadden we een hele fijne lodgetent op camping Pian de Boccio. Samen met onze 4 kids hebben we echt genoten van zowel de camping, de tent als de prachtige omgeving.

Vriendelijk personeel, lekker zwembad, goed restaurant en leuke animatie voor de kids. Door de centrale ligging een perfecte uitvalsbasis voor stadjes als Gubbio, Assisi, Perugia, Spoleto, Spello etc.

De lodgetent was super! Slaapplaatsen voor 6 personen, buitenkeuken, ruime hangmat en sanitair in de tent. Ook het uitzicht over de boomgaard en de ruimte voor de tent waren super!

Gereisd familie in juli 2017

Wat een pareltje in Umbrië, al 6x geweest!

Familie Van Daalen, 18-8-2017

De familie Spinuzza runt deze camping op briljante wijze. Een prachtig zwembad, een heerlijk restaurant en maximale service om je een aangenaam verblijf te bieden.
Gereisd familie in augustus 2017

Top met enkele puntjes op de i.

Prima camping, in mooi Umbri., 18-8-2017

- Staat van het sanitair, brilloos toilet (heren). Douche werkt met muntje dan nog

niet altijd warm.

- Goed bedoelde en goede animatie, heeft ook keerzijde, 900 meter vanaf podium

tot middernacht hoorbaar.

+ Actief personeel dat er alles aan doet het verblijf tot een succes te maken.

+ Uitstekend zwembad.

+ Goede basis voor verkenning Umbrië: Asissië, Perugia, Spello, Montefalco,

Spoleto, Todi, (Mooi to do lijstje!)

Orvieto, en nog meer gedaan vanaf deze camping.

+/- Mooi terrein bosrijk, glooiend (goed schoeisel kan handig zijn), verlichting op

verder gelegen plekken kan beter.

Gereisd familie in juli 2017

Fijne camping in het prachtige Umbrie

Peter, 13-8-2017

Wij hebben met onze 3 kinderen (4, 9, 13 jaar) de laatste 2 weken juli, eerste week augustus met de tent op deze camping gestaan. Mooie beschutte plaatsen in het bos, fijn zwembad met altijd genoeg zitjes. leuke activiteiten en animatie voor de kids. prachtig centraal gelegen in Umbrie en dus goede uitvalsbasis om de verschillende stadjes te bezoeken, raften in de buurt van Norcia, goed restaurant en vriendelijk en behulpzaam personeel en eigenaren. Minpunten: Het sanitair wordt 1x per dag schoongemaakt en dat is te weinig, bovendien werkt de afvoer van de toiletten niet goed, jakkie! Handzeep in de toiletten zou wel zo hygiënisch zijn. Verder is 90% van de gasten Nederlander, begrijpelijk met een Nederlandse mede-eigenaar maar meer diversiteit fijner.

Rustige natuurcamping

Kroon, 6-8-2017

In juli hebben wij hier 18 nachten gestaan met vouwwagen en kleine tent. De eerste 2 weken was het heerlijk rustig, heel veel plekken om uit te kiezen in een prachtig bos. Wij hadden een ruime plaats met daarnaast een kleine plaats voor de tent van onze dochter.

Zwembaden prima, restaurant top. Personeel top, animatie goed (maar wel luid en tot 0.00 uur door, had wat minder luid gemogen).

Leuke uitstapjes in de omgeving en voor de kinderen is Flex Beach in Foligno een aanrader (zwembad met div. glijbanen).

Sanitair vonden wij matig, mag wel wat vaker en beter schoon gemaakt worden. Ook jammer dat er geen afgesloten washokjes waren en bij de heren geen wc-brillen. Afwas met koud water is ook geen succes.

Al met al een prima kleinschalige camping in een mooie bosrijke omgeving centraal in Umbrië.

Gereisd familie in juli 2017

Mooie camping in prachtige omgeving, top zwembad!

A, 6-8-2017

De camping is bereikbaar via een steile weg vanaf het dorp ( 7 min. rijden met de auto, fietsen is zwaar met 15% stijging) en prachtig uitzicht vanaf de kerk. Groot terrein met ruime plaatsen, die allemaal anders zijn door het hoogteverschil, met veel schaduw.

De tennisbaan, voetbal- en volleybalveld hebben niet gebruikt door de extreme warmte maar de tafeltennis- en tafelvoetbaltafels des te meer, net als het grote zwembad met genoeg stoelen en parasols. Erg veel grotere kinderen die elkaar makkelijk vinden en leuk met elkaar omgaan. Animatie vonden we "gezellig kneuterig", gewoon kleine activiteiten zonder dat het overheersend aanwezig was; knutselen, pizza's bakken, darten, boogschieten en waterspellen. Elke middag een half uurtje aqua-gym met een luid muziekje en 's avonds dansen voor de jeugd, bij het terras waar ze een boel lol hadden samen.

Sanitair is deels wat verouderd maar daar wordt aan gewerkt.

Al met al, zeer geslaagde vakantie en voor herhaling vatbaar!

topbestemming

alexandre ntahondereye, 31-7-2017

grote kampeerplaatsen vrij te kiezen - prachtige omgeving

persoonlijk en professioneel onthaal/equipe

uitstekende animatieteam

voortreffelijke keuken

de 3 zwembaden zeker ook top

net sanitair maar warme douchebeurt liet te wensen over

gelukkig was de koude buitendouche een waardig alternatief

gemis individuele wastafel

Gereisd familie in juli 2017

Toch weer terug ondanks slechte staat sanitair

Tentkampeerder, 28-7-2017

Wij waren met een tent. Fantastische vrij te kiezen plekken in het bos. Wat een rust, de heerlijke dennegeuren, etc. Onze pubers vermaakten zick weer opperbest overdag in het zwembad en in de avonduren. Verder is er veel te zien in de omgeving. Maar oh oh wat is het sanitair voor de kampeerders ruk, echt afschuwelijk verouderd. Hopelijk gaan ze dit binnenkort een keer opknappen.
Gereisd familie in juli 2017

Unieke plek om te verblijven

Maarten, 27-7-2017

9 dagen heerlijk mogen verblijven in Bevagna op Pian de Boccio. Met onze vouwwagen stonden we heerlijk op een van de mooie plekjes in het bos. Verder genoten van de mooie zwembaden en het lekkere restaurant. Vanuit De camping kun je veel leuke plaatsjes bezoeken zoals Perugia, Assisi. We gaan zeker nog een keer pterugkomen!
Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pian di Boccio in Bevagna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pian di Boccio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pian di Boccio scoort een 8.5 uit 10 op basis van 93 reviews.