Hotel Casal Italia **

Hotel Casal Italia
Casal Italia

1 review over Hotel Casal Italia in het Nederlands

Mooi ingericht huis in schilderachtig dorp

brendadekort30, 14-8-2014

Casal Italia is een klein pension. Je kunt er kamers huren bij de zeer vriendelijke eigenaresse. Wij betaalden voor een drie persoonskamer 60 euro dit is zonder ontbijt. Hele schone kamer en zo nog schonere badkamer. De overnachting was een noodoplossing aangezien we met hevige regen aankwamen op camping Il Falcone en geen behoefte hadden om de tent op te zetten. Toen het niet meer regende rondje Civitella gedaan, heel mooi uitzicht op het meer en een pizza gegeten bij Mangia et Bevi. De volgende ochtend fris en fruitig naar de camping gegaan op de tent op te zetten. We hadden geen spijt van deze nacht in prima bed.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casal Italia in Baschi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casal Italia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casal Italia scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.