Hotel Santa Maria Degli Ancillotti

Hotel Santa Maria Degli Ancillotti
Santa Maria Degli Ancillotti

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Santa Maria Degli Ancillotti bij:

2 reviews over Hotel Santa Maria Degli Ancillotti in het Nederlands

Fantastisch!!

De Vlaminck, 5-8-2013

We hebben hier 8 nachten verbleven en hebben een schitterende vakantie gehad. Alessio is een super gastheer die ons heel hartelijk heeft ontvangen. Ook de ouders van Alessio, zijn zus en zijn echtgenote zijn één voor één hartelijke mensen. We hadden een mooie, grote, nette kamer (ze worden trouwens allemaal volledig gerenoveerd in het najaar van 2013) alsook een mooi terrasje. Het ontbijt is heerlijk, verse yoghurt, eitjes naar wens, fruitsap, broodjes, .... en wat je tekort had, had je maar te vragen. Het avondeten is ook heel lekker met producten van eigen kweek. Aan tafel heb je een schitterend uitzicht gezien je op een heuvel ligt. Aan het zwembad is het aangenaam en rustig vertoeven. We gaan zeker nog eens terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Excellent! Pareltje in Umbrië

M. Smits, 12-7-2008

Een prachtlocatie voor een aangename verwenvakantie. Je wordt hier in de watten gelegd door de zeer sympatieke mensen die deze accommocatie runnen en verwent met huisgemaakte verse producten. Omringd door olijfbomen in een prachtige tuin kun je op het terras genieten van een heerlijk wijntje. Het zwembad ligt er fraai bij en de kamers zijn ruim met aparte slaapkamer en v.v. alle faciliteiten. Absolute aanrader!
Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Maria Degli Ancillotti in Assisi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Maria Degli Ancillotti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Santa Maria Degli Ancillotti scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.