6,5

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fontebella*** bij :

2 reviews over Hotel Fontebella in het Nederlands

Heel goed; lieve mensen; behulpzaam

Th. Windt, 13-7-2009

heel goed; zeer klantvriendelijk.mooi gelegen;prachtig uitzicht; goed bereikbaar;wij waren met zijn tweeen.

Er werd goed engels gesproken. Iedereen was attent en vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2009

hier krijg ik kriebels van!

renny, 21-9-2008

Wat een rotplek voor een hotel: Assisi heeft allemaal eenrichtingsverkeer en het hotel is nauwelijks te vinden. Het ligt aan een van de allersteilste nauwe straatjes, en heeft maar een paar hele smalle parkeerplaatsen. Geen parkeerplaats?: zoek het zelf maar uit! Advies: ga zitten in een hotel in de omgeving en bezoek Assisi als dagtocht.

Het hotel viel me behoorlijk tegen: de tweepersoonskamer was klein en moet dringend worden opgeknapt, douche/toilet was wel netjes maar klein, de airco werd centraal geregeld en werd 's-nachts uitgezet (...niet erg lekker bij temperaturen boven de 30 graden). Het onbijtbuffet werd niet aangevuld nadat een buslading gasten eerder was langsgeweest. Het diner (tot 20.30!) stelde niet veel voor maar was wel erg duur.

Het terras (waarmee wel wordt geadverteerd, en wat erg lekker zou zijn bij de hoge temperaturen) was gesloten.

En dan dat ene piepkleine liftje ....

Blij dat we niet langer hadden geboekt.

Gereisd anders in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fontebella in Assisi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fontebella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fontebella scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.