Appartement Casa Gori

Casa Gori

2 reviews over Appartement Casa Gori in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Astrid, 21-6-2009

Samen met onze 3 honden hebben wij twee heerlijke weken gehad in Casa Gori. We werden zeer hartelijk ontvangen door Pietro en maakte het weekend daarop kennis met zijn vrouw Christina. Wat een bijzondere mensen, niets is ze te teveel en ze doen alles om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. De reservering voor volgend jaar is alweer gemaakt.
Gereisd met partner in mei 2009

Vakantietopper!

Carola & Erik, 15-9-2008

We hebben een heerlijke week gehad in Casa Gori. Pietro en Christina zijn zeer gastvrij en hebben leuke tips om iets te bezoeken of ergens te eten. Het complex ligt bovenop de berg, even zoeken, maar dan krijg je ook wat! Op meerdere plaatsen is een terras gemaakt en je kunt niet anders dan genieten van het schitterende uitzicht. Kortom wil je ontstressen maar daarnaast ook nog veel leuke plaatsen bezoeken, ga dan naar Casa Gori. Een perfecte locatie om te vertoeven, want het ligt zeer centraal. Wij hebben in ieder geval genoten!
Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Gori in Assisi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Gori zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Gori scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.