Camping Olympia ****

Olympia
8,6

16 reviews over Camping Olympia in het Nederlands

Mooie camping maar denk aan de plaats!

Nederlands gezin, 29-7-2017

We zijn in de hoofzomer 2,5 week geweest. We hadden plaats 425 dat is als je de camping opkomt aan de linker zijde/ westkant. Als je aan deze zijde staat hou dan met het volgende rekening:

Direct naast de camping is een houtzagerij die om 05:00 begint. Dit hoor je goed ondanks de grote hoge houten muur. Verder ontneemt de muur je het uitzicht en de avondzon. Onze tip neem een plaats aan de andere kant van het toilletgebouw dan heb je van al deze zaken geen last. Verder een prima camping. Zeker een aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooi onderhouden camping

Aaron, 28-7-2017

Volledig eens met de commentaar hieronder

Prachtige streek mooie camping...

Veel Italianen, maar geen last van.

Wij stonden er met de caravan, plekjes niet al te groot maar voor ons groot genoeg

Slagbomen gaan niet open van 13 tot 15u dat vind ik jammer terwijl de receptie wel open is wat zou de reden daarvoor zijn...?

Wat wij jammer vonden is dat we een paar dagen eerder wilden vertrekken vanwege het slechte weer en we niet mochten ofwel waren we onze voorschot van 230 eu kwijt.

Niet kunnen vind ik terwijl ze de mobilhomes moesten weigeren wegens geen plaats.

Sorry wij vallen niet vies, ons zie je niet aan de receptie voor domme prullen de eerste keer dat wij es iets vragen vangen we bot.

Ons zie je hier niet meer

Ook omdat we slecht weer hadden amper 15 gr en elke dag regen

Min temp was op een dag 10 gr en snachts de verwarming moeten opzetten brrrrrr

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping

Fam Jansen, 18-8-2016

Ben je dolomieten fan,zit je op deze camping prima.Dichtbij de Drei Zinnen en Toblacher see veel wandel mogelijkheden.Camping is netjes wordt goed onderhouden,weinig nederlanders maar onze zonen vonden aan sluiting bij de italiaanse kinderen.Heerlijke vakantie gehad midden in de dolomieten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi compleet appartement

annemie, 20-7-2016

Ik dacht dat we een huisje op de camping geboekt hadden (Ferienwohnung), maar het betrof een mooi appartement in het receptiegebouw van de camping te zijn. Lekker opgemaakte bedden, heel veel bergruimte, compleet ingerichte keuken, mooie badkamer met handdoeken en zelfs zeep en shampoo was aanwezig.

We hadden de woning boven het restaurant, met groot balkon. Langs het gebouw loopt een weg en het spoor. Wij hadden hier echter geen last van.

De camping ziet er rustig en verzorgd uit en er is ook een klein winkeltje. In het restaurant kun je lekker eten.

Gereisd met partner in juni 2016

Prima camping

Roos de Jong, 2-9-2015

Wij zaten met z'n vieren in 1 van de appartementen. Inrichting ietwat gedateerd maar het was superschoon. Balkon (aan slaapkamer) was aan de kleine kant, deels overdekt en helaas aan de kant van een parkeerplaats en een (te) drukke weg, dat was even wennen aan het geluid, vooral 's nachts. Het zwembad op de camping was niet groot, maar superfijn! Meestal werd het pas tegen 15.00u druk, voor die tijd hadden we het zwembad bijna voor ons alleen. Horeca bij zwembad prima, vriendelijk personeel. Receptiepersoneel ook vriendelijk, net als in supermarktje. Dierentuintje is grappig, maar je mag/kan helaas niet bij de dieren dat was een teleurstelling voor dochters. Camping zelf netjes (sanitair heel mooi), heel druk, voornamelijk Italianen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Mooie plek in de dolomieten

edith, 23-6-2015

Mooi camping in mooie omgeving.

Kan in de buurt vd camping zeer mooie wandelingen en glettersteig maken.

Gemengd camping pullback maar zeker ook aansluiting voor onze wat ouder puber kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Heerlijk

Nanda, 25-7-2014

Deze camping uitgekozen om de ligging. Overdag prachtig weer, maar met zalige koele nachten, dus prima geslapen. Erg rustig. 's Avonds om 23u is het stil. Overdag wel lichtelijk uitgestorven, omdat iedereen erop uit trekt. Sanitair was echt super. Prachtig nieuw gebouw en keurig schoon. Nu hebben wij geen behoefte aan contact met mede Nederlanders, maar die waren daar ook nauwelijks. Vooral Italianen. Eten in restaurant was goed en prima prijs, op de camping was ook goed, maar simpel.

Fantastische tijd gehad op deze camping.

Gereisd met partner in juli 2014

Hele fijne camping!

GJN, 30-6-2013

Prachtige en mooi centraal gelegen camping. Vriendelijk personeel bij de receptie, klein winkeltje, prachtig mooi nieuw sanitair gebouw, mooie grote plekken. Twee restaurants op de camping waarvan de ene eenvoudig met een kleine kaart. Overigens wel lekker gegeten daar. Het grote restaurant hebben we niet bezocht. Camping is een goed uitgangspunt om de Dolomieten te verkennen.
Gereisd met partner in juni 2013

Leuke camping in prachtig gebied

tijhuis_fam, 16-7-2012

Camping Olympia in Toblach hebben we bezocht in augustus 2011. De camping ligt ideaal voor een sportieve vakantie. Met de op de camping gehuurde mountainbikes hebben we oa. een hele mooie fietstocht naar Lienz gemaakt. Helaas voor de kinderen waren er geen andere Nederlandse gasten op dat moment.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

mooi gelegen tussen de bergen

Conny, 3-4-2012

de camping ligt mooi tussen de bergen van de Dolomieten en is een goed uitgangspunt voor bergwandelingen en uitstapjes aar de skioorden in de omgeving
Gereisd met partner in juni 1998

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Olympia in Toblach (Dobbiaco), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Olympia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Olympia scoort een 8.61 uit 10 op basis van 26 reviews.