Hotel Garni-Hotel & Residence Rebhof

Hotel Garni-Hotel & Residence Rebhof
Garni-Hotel & Residence Rebhof

1 review over Hotel Garni-Hotel & Residence Rebhof in het Nederlands

Prachtige omgeving, unieke plek om te onthaasten.

Marlie, 4-8-2014

Rebhof is een goed onderhouden complex met prachtige tuin aan de rand van het dorp omgeven door een appelboomgaard. Het zwembad ligt middenin de boomgaard. Vanuit onze kamer en balkon hadden wij prachtig uitzicht op de omgeving. De eigenaar is heel vriendelijk en behulpzaam. Mountainbikes zijn gratis te huur. Wij waren het enige gezin met kinderen in de Rebhof, maar onze zonen van 7 en 10 hebben zich geen moment verveeld. De kinderen konden zwemmen, fietsen, schommelen (schommels hingen aan een grote appelboom), tafeltennissen en tokkelen. De appartementen zijn prima ingericht en uiterst schoon. Iedere dag schone handdoeken. In de tuin was een gezellig terras. Onze kinderen sliepen op een slaapbank, voor kinderen prima te doen. Voor volwassenen niet aan te raden. Matrassen voor volwassenen waren net vernieuwd, zalig geslapen! Kortom, een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni-Hotel & Residence Rebhof in Tirolo -Tirol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni-Hotel & Residence Rebhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garni-Hotel & Residence Rebhof scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.