Hotel Margherita ***

9,1

16 reviews over Hotel Margherita in het Nederlands

fantastisch

Sander de Haas, 3-8-2016

Uitstekende service van het personeel, heerlijk gegeten en gedronken, je voelt je hier meteen thuis, prachtige omgeving tussen 2 meren in het bos. Goede MTB's vrij te gebruiken.
Gereisd met partner in juli 2016

Mooie rustige locatie & uitvalsbasis voor Trentino

JP, 14-6-2015

Het hotel ligt op een rustige plaats op een heuvel bij Tenna. De meren zijn niet ver weg, en ook was de plek zeer geschikt als startplaats voor onze fietstochten (van fietsclub) in Trentino. Het personeel was heel vriendelijk en ingespeeld op het ontvangen van 50 fietsers. Het eten was goed verzorgd, en het was na onze fietstochten goed toeven ook op het terras. Ik geloof niet dat ik een wanklank gehoord heb van mijn mede clubgenoten. Een erg "relaxte" plek.
Gereisd met vrienden in juni 2015

Super vakantie, mooie omgeving, lekker eten!

Familie met jong kind, 27-8-2011

Wij hebben een super vakantie gehad.

De kamer (superior) was erg luxe, heerlijke bedden, prachtige badkamer, schoon! Van het eten 's avonds hebben we genoten, al was het voor onze kleine van 2,5 jaar te laat 19:30.

De pizzeria was een leuk alternatief om te dineren (vanaf 18:00).

Mooie omgeving, genoeg te zien.

In het hotel waren ze erg gastvrij en wilde ze er alles aan doen om zo behulpzaam mogelijk te zijn.

Het zwembad was ook mooi een kinderbad en een dieper apart bad.

Voor de kinderen is er ook buiten genoeg te doen, midden in het groen speeltoestellen.

Het hotel lag erg rustig, midden in het groen.

Kortom een aanrader voor rustliefhebbers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

vriendelijk familie hotel

familie, 20-7-2011

de family superior kamer in het vernieuwde gedeelte is zeer aangenaam.groot terras en een heerlijke badkamer.grote speelweide rond het hotel waar kinderen kunnen spelen zonder direct de straat op te kunnen lopen.wij hadden half pension, elke avond 5 gangen en uitgeserveerd.let op,als je je diner op het terras wilt gebruiken,kost dit 3 euro per couvert.dit is niet duidelijk aangegeven.voor de afwisseling kun je aangeven bij de receptie om bij de pizzeria aan de overkant (100mt lopen) te eten zonder bijbetaling!hier is op terras eten zonder extra kosten.kwaliteit van de pizza's was super!zwembad is koud.in een ruimte bij het zwembad staat een heerlijke jacuzzi tot je beschikking en enkele sauna's.zonder extra kosten.daar ook een relaxruimte waar je lekker kunt gaan liggen als het buiten begint te spetteren.kortom zeer de moeite waard!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Aardig hotel

fambvo, 8-7-2011

We hebben hier drie dagen gezeten. Kamer is gewoon goed. Geen airco! Hotel ligt prachtig tussen twee meren in. Je kan hele mooie wandelingen maken. Het ontbijt was mager en kent geen afwisseling. Veel trouwe bezoekers uit vooral Nederland die zelfs maanden daar verbleven.
    Gereisd met partner in juli 2011

Heel mooi.

fikokevr, 31-5-2011

3 sterren hotel Margherita ligt tussen 2 meren in. Een prachtig wandel omgeving. Vriendelijk personeel. Jammer, dat je met Engels niet zo goed terecht kan. Maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt met hun vriendelijke belangstelling. Een heel net hotel waar het goed vertoeven is.
    Gereisd met vrienden in september 2008

Prima hotel

Jet2805, 30-9-2010

In het dennenbos net buiten het dorpje Tenna gelegen. Meteen vanaf het hotel beginnen verschillende (mooie) wandelroutes, de (gratis) wandelkaarten zijn bij de receptie te krijgen. Mooi gelegen zwembad (tussen de bomen), maar (te) koud water, verder is er ook een sauna voor de liefhebbers.

Onze kamer was ruim en schoon, maar in de badkamer rook het naar urine (en dat bleef ook zo ondanks dagelijkse schoonmaak).

Ontbijt was niet bijzonder maar goed genoeg, vanaf 19.30 avondeten wat wij prima vonden. De open haard gaat dan aan, dus je zit naast een gezellig knisperend haardvuurtje. Als je wat anders wilt is het ook een aanrader om te gaan eten in het kasteel op de berg in het nabijgelegen dorp Pergine (voor 30E 4-gangen menu).

Receptionistes erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Prima locatie als je van rust houdt

Roel Bouwman, 19-9-2010

Hotel Margherita ligt even buit het plaatsje Tenna in een bosrijke omgeving. Het is een prima uitvalsbasis om kleinere plaatsen in de omgeving te bezoeken, of wat grotere plaatsen als Trento, Vicenza of Padova. Ook prima om uitstapjes te doen naar de bergpassen als Passo del Brocon (1620m) of Passo Manghen (2050m).

Kamers zijn ietwat gedateerd. Van in andere beoordelingen genoemde renovatie in 2010 heb ik niets gemerkt. Het eten is van prima kwaliteit. Het ontbijt is eenvoudig maar voldoende. Avondeten is om 19.30u, iets wat velen te laat vinden. Wij eigenlijk ook, maar als je je lunchtijd wat gaat verleggen, dan valt het wel mee.

Personeel uiterst behulpzaam en zeer vriendelijk. Als je de Italiaanse taal niet beheerst dan kun je bij het personeel met Engels of Duits uit de voeten.

Kortom, prima lokatie om van je rust te genieten.

Gereisd met partner in september 2010

prima hotel!

nederlands, 9-9-2010

mooi hotel, prachtige ligging, wel wat afgelegen maar midden in de natuur. mooie kamers en goede faciliteiten. zwembad is wel erg koud (iedereen hield er kramp aan over). goed ontbijt! kortom sfeervol en prima verblijf!
    Gereisd met partner in januari 2010

Goed hotel

J.G Stokman, 6-8-2010

Receptionistes spreken redelijk Engels en zijn erg behulpzaam.

Handboeken worden dagelijks verschoont.

Het ochtend ontbijt is goed verzorgd.

De diner menukaart is erg onduidelijk, het verdient aanbeveling te kiezen voor bed & breakfast.

Je kunt dineren vanaf 19.30 (erg laat).

Het zwembad is erg koud.

Er is elke dag een actuele Telegraaf aanwezig.

Vrijwel overal internet, maar traag.

De enige zeer grote ergernis is dat er in het hotel geen GSM dekking is.

Op het terras of balkon valt de verbinding ook steeds weg.

Niet handig wanneer je contact wilt houden met het thuisfront.

Kortom een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Margherita bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Margherita in Tenna (Dolemieten), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Margherita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Margherita scoort een 9.13 uit 10 op basis van 20 reviews.