Accommodaties Tenna (Dolemieten)

28 maart 2015

Tenna (Dolemieten)
8,4
19 beoordelingen
Wordt Tenna (Dolemieten) je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Tenna (Dolemieten).
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Tenna (Dolemieten) bij:

2 Accommodaties Italië, Trentino en Zuid Tirol, Tenna (Dolemieten)

Alleen accommodaties in Tenna (Dolemieten) worden getoond
Straal:
Zoover Awards 2014
Highly Recommended (1)
Type accommodatie
Hotels in Tenna (Dolemieten) (1)
Aparthotels in Tenna (Dolemieten) (1)
Scoort goed op
Minimaal 25 (1)

8,6
59 beoordelingen
0,4 km tot centrum
gewoonweg heerlijkPrachtig uitzicht vanaf balkon appartement
8,9
18 beoordelingen
2,1 km tot centrum
Super vakantie, mooie omgeving, lekker eten!vriendelijk familie hotel

Tenna (Dolemieten) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 19 beoordelingen
Wordt Tenna (Dolemieten) je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Tenna (Dolemieten). Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Tenna (Dolemieten). Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Tenna (Dolemieten). Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 1 Hotel en 1 Aparthotel in Tenna (Dolemieten). Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 32 vakantiefoto's van Tenna (Dolemieten). Lees de 19 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Tenna (Dolemieten). Op deze pagina vind je alle accommodaties in Tenna (Dolemieten). Bekijk ook andere accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Trentino en Zuid Tirol.