Hotel Mühlgarten ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mühlgarten bij:

3 reviews over Hotel Mühlgarten in het Nederlands

Mooi, luxe hotel

G.M.J., 3-7-2012

Hotel Mühlgarten is een zeer mooi en luxe hotel. Het presoneel is zeer vriendelijk en het eten is werkelijk voortreffelijk.

Toch zijn wij 2 dagen eerder vertrokken uit dit hotel en dit komt doordat wij er met onze zoon van net geen 2 waren. En daar is dit hotel toch geen goede plek voor. Geen speeltoestellen oid en het avondeten is pas vanaf 19:00 uur. Dit was voor hem te laat en 5-gangen diner (half-pension geboekt), duurde toch wel te lang voor hem.

Verder waren er geen kinderstoelen voor hem.

Bij thuiskomst bleek in de brochure te staan dat er wel degelijk kindermenu's te verkrijgen moesten zijn, terwijl ons daar ter plaatse niets over gezegd werd. Helaas.

Voor gezinnen met oudere kinderen of stelletjes die van lekker eten en genieten houden is het wel degelijk een aanrader. Voor gezinnen met jonge kinderen zou ik het niet aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

super hotel

Sofie VdS, 20-6-2011

We verbleven hier in december tijdens onze skireis. Prachtig hotel, mooi sauna-zwembad complex, heel lekker en gevarieerd eten. Aanrader!
Gereisd met vrienden in januari 2011

Schitterend hotel.

George Ladru, 15-8-2008

Dit is werkelijk een schitterend hotel. Zeer ruime kamers met alle gemakken voorzien. Een super keuken met een super kok. Het eten is heel goed. Vriendelijke bediening en een heel mooi zwembad. Tevens zijn er 2 sauna's. 1 damp-kruiden sauna en een normale sauna. Een fitness zaal met veel atributen
Gereisd met vrienden in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mühlgarten bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mühlgarten in St. Lorenzen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mühlgarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mühlgarten scoort een 8.5 uit 10 op basis van 3 reviews.