Beoordelingen Hotel Mühlgarten****

8,6
Het weer

8  °C

23 november 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
3 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Mühlgarten****
Santo Stefano 31, 39030, St. Lorenzen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mühlgarten**** in St. Lorenzen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mühlgarten**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Mühlgarten scoort een 8,5 uit 10, op basis van 3 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mühlgarten**** in St. Lorenzen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mühlgarten****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Mühlgarten**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 2 vakantiefoto's van Hotel Mühlgarten**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Trentino en Zuid Tirol. Vergelijk Hotel Mühlgarten**** met andere accommodaties in St. Lorenzen.
Even geduld a.u.b.

8,9
9,5
8,6
7,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met jonge kinderen, Juni 2012
"Mooi, luxe hotel"vertalen
G.M.J.
7,0

03-07-2012 Hotel Mühlgarten is een zeer mooi en luxe hotel. Het presoneel is zeer vriendelijk en het eten is werkelijk voortreffelijk.
Toch zijn wij 2 dagen eerder vertrokken uit dit hotel en dit komt doordat wij er met onze zoon van net geen 2 waren. En daar is dit hotel toch geen goede plek voor. Geen speeltoestellen oid en het avondeten is pas vanaf 19:00 uur. Dit was voor hem te laat en 5-gangen diner (half-pension geboekt), duurde toch wel te lang voor hem.
Verder waren er geen kinderstoelen voor hem.
Bij thuiskomst bleek in de brochure te staan dat er wel degelijk kindermenu's te verkrijgen moesten zijn, terwijl ons daar ter plaatse niets over gezegd werd. Helaas.
Voor gezinnen met oudere kinderen of stelletjes die van lekker eten en genieten houden is het wel degelijk een aanrader. Voor gezinnen met jonge kinderen zou ik het niet aanraden.

Met vrienden, 2011
"Super hotel"vertalen
Sofie VdS
9,0

20-06-2011 We verbleven hier in december tijdens onze skireis. Prachtig hotel, mooi sauna-zwembad complex, heel lekker en gevarieerd eten. Aanrader!

Met vrienden
"Schitterend hotel."vertalen
George Ladru
10,0

15-08-2008 Dit is werkelijk een schitterend hotel. Zeer ruime kamers met alle gemakken voorzien. Een super keuken met een super kok. Het eten is heel goed. Vriendelijke bediening en een heel mooi zwembad. Tevens zijn er 2 sauna's. 1 damp-kruiden sauna en een normale sauna. Een fitness zaal met veel atributen

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?