Hotel Haus Meinrad

• Ligging t.o.v. pistes1,0

1 review over Hotel Haus Meinrad in het Nederlands

Muur, 24-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes1

Hier geplaatst omdat ons hotel overboekt was. Het is geen hotel, maar het zijn losse kamers. Ontbijt kan hier genuttigd worden en is vers, maar zeer afgepast; m.a.w. vraag vooral niet om een extra plakje kaas, want daar is de gastvrouw niet van gediend. Wel netjes, maar bood niet die kwaliteit waar wij voor betaald hadden (3 sterren hotel). De eenpersoonsdekbedden zijn ietwat aan de kleine kant, dus lange dames en heren neem vooral sokken mee! Tot slot dient opgemerkt te worden dat de vrouw des huizes de gasten streng in de gaten houdt. Wanneer de ramen beslagen zijn wil ze wel even weten of je niet te lang gedoucht hebt, laat staan het bad gebruikt, want dat mag niet. Bovendien bepaalt zij of de handoeken al gewisseld moeten worden, ongeacht de stikker die vermeld "gooi de handoeken op de vloer indien je graag nieuwe wilt ontvangen", deze hangt zij vrolijk weer terug zoals wij ondervonden. Samengevat drama voor ons. Gelukkig snel alternatief aangeboden gekregen door reisorganisatie.
    Gereisd met partner in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Meinrad in Selva / Wolkenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Meinrad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Haus Meinrad scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.