Pension Daniël ***

Pension Daniël ***

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes9,0

1 review over Pension Daniël in het Nederlands

Heerlijke vakantie, echte pure gastvrijheid!!

Janet Veneman, 9-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij verbleven hier tijdens de feestdagen en zijn echt superverwend, je komt echt niets tekort en de eigenaren en bediening deden hun uiterste best om het je naar de zin te maken. Rustige ligging in de bergen, zo'n 5 minuten met de auto vanaf centrum. Skibus stopt voor de deur, werkt prima, op tijd, erg betrouwbaar. Geen last van massa medetoeristen, die verblijven in het dal. Als je zoekt naar pure, dankbare en lieve mensen dan zit je hier goed. Vooral de Italianen zijn erg bedeesd en sociaal. Dat is ons supergoed bevallen. De wellness is ook van alle gemakken voorzien. Onze kamer, we hadden de comfort room geboekt, was prima, elke dag goed schoongemaakt. Prachtig skigebied.De Sella Ronda is leuk maar druk en toeristisch. Maar als je daar vanaf wijkt zijn er nog genoeg prachtige pistes en gezellige tentjes om wat te eten of drinken. Kortom, zoek je geen massatoerisme maar pure/hartverwarmende eerlijke, lieve mensen in een prachtig skigebied dan bevelen wij Pension Daniel van harte aan.
Gereisd met partner in december 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Daniël in Selva / Wolkenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Daniël zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Daniël scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.