Hotel Continental ****

Continental

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Continental bij:

1 review over Hotel Continental in het Nederlands

Echt een heel goed hotel!!

Anoniem, 18-8-2014

Wij verbleven 10 dagen in hotel Continental in Selva en dat is ons zeer goed bevallen! De hotelkamer was zeer schoon en mooi ingericht en we hadden een mooi uitzicht over Selva vanaf ons balkon. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ze doen echt hun uiterste best om het hun gasten naar de zin te maken, denken mee en hebben veel kennis over de omgeving. Ideaal was het dat het hotel beschikt over mountainbikes en ook E-mountainbikes die je gratis mag gebruiken. Deze mountainbikes zijn van zeer goede kwaliteit. Er hangt een fijne familiaire sfeer en het hotel is gezellig. Elke avond wordt er een vijf gangen keuze diner geserveerd en ook vanuit de eetzaal heb je een prachtig uitzicht. Het eten is van zeer goede kwaliteit. Jammer alleen dat er niet elke avond een vegetarische keuze was. Het hotel ligt naast de Dantercepies lift, wat een mooi uitgangspunt is voor wandelingen. In het hele gebied kun je prachtig wandelen en ook de Sella Ronda is dichtbij.
Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Continental in Selva / Wolkenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Continental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Continental scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: