Appartement Cesa Muse ***

2 reviews over Appartement Cesa Muse in het Nederlands

Echt niet van deze tijd

Angela, 11-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Apartement ziet er netjes uit, men is alleen vergeten het enigszins gezellig in te richten met wanddeciaratie, gezellige verlichting, meubilair, wijnglazen en overge normale keukenitems. Wat echt niet meer kan is geen WiFi aansluiting. In welk jaar leven we.

Onthaal in hotel Alaska voor ophalen sleutel was allerminst klantvriendelijk. Apartement was halverwege de middag nog niet klaar. Noodgedwongen geluncht bij hotel Alaska. Klantonvriendelijkheid en onpersoonlijke bediening. We konden eigenlijk niet meer terecht voor lunch. Betalen met bankpas bij hotel en restaurant niet mogelihk(???). Geen rekening ( moest nog gemaakt worden; natuurlijk!: cash afrekenen en geen factuur. Strange!)

Accomodatie geboekt via touroperator. Advies voor touroperator. Zorg dat dit deze acco in lijn wordt gebracht met de huidige levenstandaard en geef personeel Alaska hotel eens wat opbouwende feedback.

Gereisd anders in maart 2017

Cesa Muse / Selva: prettig appartement, gunstig

Lex Schruijer, 4-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Op het appartement is weinig aan te merken. Het is van de noodzakelijke zaken voorzien. De inrichting is echter weinig sfeervol, met name vanwege de (niet te dimmen), felle verlichting. Als er voldoende sneeuw ligt kun je, via de oefenpistes van Selva, tot de voordeur skiën. Afstand tot sleeplift is ca 300 m. Afstand tot Champinoi cabinelift: ca 10 min. Lopen. Je kunt ook de bus pakken. Die stopt voor de deur.

Minpunt: het complex beschikt niet over een omkleedruimte. Als je, zoals wij, 's ochtends arriveert per touroperator skibus, dan moet je met al je bagage op zoek naar het sleuteladres: hotel Alaska (ruim een half uur sjouwen). Aan het eind v.d eerste skidag moet je vervolgens op zoek naar het appartement. (gelukkig was de eigenares van Alaska bereid ons te brengen)

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cesa Muse in Selva / Wolkenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cesa Muse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cesa Muse scoort een 5.67 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: