Hotel Wanderhotel Europa ****

9,3

2 reviews over Hotel Wanderhotel Europa in het Nederlands

Zo mooi!

Janss Notermans, 2-10-2016

Dit verblijf was Fantastisch. Prachtige natuur, geweldig goed hotel en eten en de service in dit hotel: niets op aan te merken.

Ik zou geen nulpunt kunnen noemen. Heel graag ga ik hier weer heen en bedank iedereen die dit verblijf tot zo'n succes maakte.

Gereisd met vrienden in september 2016

Heerlijk hotel met uitstekende service

Jeannette Doornink, 19-6-2013

Dit wandelhotel wordt geleid door een enthousiast team die weet wat service is. Mooie kamers en zeer vriendelijk personeel.

In dit hotel worden 5 x per week wandeltochten georganiseerd onder begeleiding van een ervaren gids. Je komt op plaatsen die je anders zelf niet zo snel zult lopen.

Het hotel ligt midden in het dorp tegenover de kerk. Vanuit het hotel kun je binnen 5 minuten de mooiste wandeltochten nemen. Ook is de gondellift naar de prachtige seiseralm erg dichtbij.

Er is 's morgens een heerlijk ontbijtbuffet en 's avonds een uitstekend 5 gangendiner.

Na het wandelen lekker het zwembad of de sauna in.

Ik heb genoten!

Gereisd alleenreizend in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wanderhotel Europa in Seis am Schlern/Siusi allo Scilliar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wanderhotel Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wanderhotel Europa scoort een 9.33 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: