Appartement La Rives ***

La Rives

• Ligging t.o.v. pistes7,0

1 review over Appartement La Rives in het Nederlands

Ruim appartement iets buiten het centrum

vluchtheuveltjes, 15-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

De kerstweek hebben wij met 9 personen doorgebracht in La Rives, verdeeld over twee appartementen. Zeer ruim opgezet, compleet ingericht, zeer schoon, prima bedden, diverse badkamers met goede douches en voldoende ruimte om voor volwassenen en kinderen om zich vermaken zonder de anderen tot last te zijn. De gastvrouw is zeer hartelijk en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. De ligging is buiten het dorp. In 20 minuten loop je naar het centrum. Naar de skibus is het ongeveer 200 meter lopen, waarvan een klein gedeelte enigszins steil is. Gelukkig kunnen ski's blijven staan in het skidepot bij de skibus. Die brengt je in een paar minuutjes naar de pistes. We vonden het geweldig en komen de volgende kerstvakantie weer terug bij La Rives!
Gereisd met vrienden in december 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Rives in Santa Cristina Val Gardena (Grödnertal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Rives zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Rives scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: