Appartement Inaz ***

Inaz

1 review over Appartement Inaz in het Nederlands

Debbie, 1-9-2007

Bij aankomst vroeg de eigenaar niet hoe onze reis was verlopen en vertelde vervolgens het hoognodige over het app.Verder geen contact meer gehad.Jammer dat er in de kinderkamer geen raam met uitzicht zit, het zit op een soort luchtsluis.Ook jammer dat er in de woonkamer geen lekkere bank staat. De eigenaar is ook vergeten te vertellen op zijn site dat de weg naar het app. ong 20% stijgt!!Krijg je wel dikke kuiten van!

Maar....het uitzicht maakt veel goed, het is heel mooi op de Langkofel en de Sella, die we ook beide beklommen hebben, is zeker een aanrader!!We gaan zeker nog een keer terug ,maar niet meer naar dit app. Te veel geld voor alleen een mooi uitzicht.

Gereisd familie in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Inaz in Santa Cristina Val Gardena (Grödnertal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Inaz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Inaz scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.