Hotel Santéshotel Wegerhof ****

Santéshotel Wegerhof

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Santéshotel Wegerhof bij:

1 review over Hotel Santéshotel Wegerhof

Christian (55) und Elvira (?), 23-8-2007

Wunderbares Hotel mit einer ausgezeichneten Küche. Hervorragender Service und selten zu findende Freundlichkeit (nicht gekünstelt)!!! Ideal für Wanderungen und im Winter ein super tolles Gebiet für Langläufer. Wir sind durch Biathlon nach Antholz gekommen und möchten allen dieses wunderbare Gebiet nahe legen. Das Hotel ist super gepflegt und ausserordentlich sauber. Meine Frau ist da sehr empfindlich. Die Kuranwendungen haben mich und mein Kreuz wieder auf Vordermann gebracht. Ich hoffe ihr habt auch so viel Spass da. Also bis zum nächsten Mal.
Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santéshotel Wegerhof in Rasun Anterselva - Rasen Antholz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santéshotel Wegerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Santéshotel Wegerhof scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.