Hotel Alpenhof ****

Alpenhof

1 review over Hotel Alpenhof in het Nederlands

hotel Alpenhof = 10/10!

ottoy marc, 24-3-2013

Wij zijn net terug van een weekje ski met verblijf in hotel Alpenhof in Niederrasen. Dit hotel krijgt van ons een absolute 10/10, werkelijk alles was aanwezig voor een geslaagde vakantie! Het hotel is rustig gelegen en beschikt over ruime, frisse, netjes onderhouden kamers. In het hotel zijn diverse gezellig ingerichte keuvelhoekjes (met open haard) aanwezig, stuk voor stuk ademen ze een niet te evenaren 'oostenrijkse' gezelligheid uit! Voor het personeel hebben we niets dan lof: niets was hen teveel om het de klanten naar hun zin te maken. 's Ochtends werden we verwend met een uitgebreid ontbijtbuffet met vers geperst fruitsap/ smoothie, 's avond werd een uitstekend 7- gangen diner (met dank aan de chef kok!) geserveerd. Ook het sauna- en welness gedeelte is een echte aanrader. Wij kiezen iedere skivakantie voor een ander hotel en skigebied, maar gezien de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding opteren we voor onze volgende skivakantie ongetwijfeld weer voor hotel Alpenhof!
Gereisd met partner in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenhof in Rasun Anterselva - Rasen Antholz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpenhof scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.