8,5

Uitstekend

49 reviews over Camping Vidor Family & Wellness Resort in het Nederlands

Genoten

Maria, 5-8-2017

We zaten in een nieuwe lodge; deze is van alle gemakken voorzien. Een heerlijk huisje met een balkonnetje met een super uitzicht. Ook op de camping was van alles te beleven. Het nieuwe zwembad werd geopend toen we daar waren; heerlijk in gezwommen en genoten van de rust ruimte. Er was een speelkelder waar de kinderen genoten hebben toen er een buitje viel. Mooi weer; mooi uitzicht en super dicht bij gave bergen. Leuk plekje! Oveigens vond ik de lodge wel aan de dure kant; bij de prijs had wel gratis uurtje zwemmen mogen zitten!
Gereisd familie in juli 2017

Super! gewoon echt, echt goed

Derkinderen Rudy, 28-9-2016

Samen met mijn vrouw gaan we al enkele jaren op reis met de caravan. Mijn vrouw heeft nogal wat schrik wat betreft hoge liggingen van campings, bochtige wegen!

Maar Vidor is super gemakkelijk te bereiken, géén onoverkomelijke wegen, alles ging relaxt.

Wij stonden met onze caravan naast het sanitair gedeelte, wat wij super gemakkelijk vonden!

Het is ook een rustige camping met rustige andere kampeerders, maar het uitzicht wanneer je 's morgens opstaat is overweldigend! Omringd door de bergen voel je je als God in de dolomieten! Prachtig gewoon! Ook wanneer het weer een beetje minder was kon je genieten van de schakeringen van het licht op de bergen, op je omgeving! Nog een pluspunt is dat er wanneer de zon 's avonds achter de bergen verdwijnt het heerlijk koel is binnen in de caravan! En buiten kan je gewoon genieten van alles....zonder muggen! Zalig!

Het sanitaire gedeelte is super proper! Ook de omgeving op de camping is super proper, je vindt er géén enkel peukje van een sigaret op de grond! Dus ik als sigarettenroker heb gewoon mijn peukjes bijgehouden en later netjes in de containers gedumpt.

Het restaurant is geweldig! heel lekker eten (veel) voor een normale prijs wat je op je bord krijgt! Supervriendelijke bediening!

En vooral niet vergeten...De mensen aan het onthaal zijn super vriendelijk , lief en helpen je met wat dan ook!

Voordelige wifi!

Gereisd met partner in augustus 2016

Ronneke van den Heuvel, 13-8-2016

Heerlijke plaats om te kamperen! Heerlijk restaurant. Sanitair ook geweldig!! Wel prijzig om naar bijv. de sauna of het zwembad op de camping te gaan. Laatste nacht in een heerlijke hotelkamer op de camping doorgebracht zodat de vouwwagen kurkdroog mee kon!!!

Thanks to Mathias and Alfonso of the reception desk for your help!!

Gereisd met partner in juli 2016

wat een geweldig uitzicht!

Jaap van Westerveld, 8-8-2016

Een mooiere plek voor een camping is volgens mij in de Dolomieten niet te vinden. waar je ook kijkt: je ziet de fantastische bergen om je heen.

sanitair geweldig mooi en goed schoongehouden.

wel een beetje aan de prijs

Gereisd familie in juli 2016

Mooie ligging in Dolomieten

M. Queis, 31-7-2016

De camping is meer dan proper. Dat geldt voor de hele omgeving.

'S-avonds koelt het wel flink af vanwege de ligging in de bergen, maar wij vonden dat prettig.

Zwembad was klein, maar ruim voldoende, welness daarentegen was heel mooi.

Fitness behoort ook tot de mogelijkheden.

Voor de medewerkers Alfonso en Mathias :-)

Gereisd familie in juli 2016

Wat mooi !!!

Mah, 16-8-2015

Super super vriendelijk onthaal. Echte bergcamping ligt hoog. Hebben een nieuwe badkamer gehuurd echt je weet niet wat je meemaakt...zó luxe en mooi ! Ook het gewone sanitair is mooi ruim en schoon. Alles mooi super camping winkel uitzicht is prachtig !! Genieten.

Mooi startpunt om wandeltochten te maken. Wel los betalen voor het zwembad. Maar de standplaatsen zijn niet overdreven duur.

Gereisd familie in juli 2015

Fantastische uitvalsbasis

Leo2108, 10-8-2014

Geweldige camping op briljante locatie. Midden tussen de bergen, op loopafstand van dorpje, met uitstekende voorzieningen. Wij hadden een appartement met buitenruimte, vanaf een uur of tien zon. Ideale uitvalsbasis voor wandelingen, fietstochten, en alle andere dingen die er te beleven zijn.
Gereisd familie in juli 2014

Fijne camping voor wandelaars en natuurgenieters

Familie van Heugten, 27-7-2014

rustig gelegen camping met alle voorzieningen, centraal voor kabelbanen (Marmolada, Sella, Pellegrino en Rosengarten). Vriendelijk personeel, wat duurdere camping maar wel in verhouding. Restaurant op de camping en eentje net er buiten. Heerlijke pizza's, lekker eten en normale prijzen. Sanitair zeer netjes en heel mooi. Enig minpuntje: water niet warm genoeg. Camping winkel zeer goed voorzien van allerlei artikelen en normale prijzen. Grote ruime plaatsen (juni, juli) wel meer voor caravans en campers.
Gereisd familie in juni 2014

Onvriendelijk & duur: Hier gaan we nooit meer heen

Erik, 25-7-2014

De camping ligt prachtig. Sanitair is prima. Toch nooit meer hier heen:

-Zeer onvriendelijk. Zoontje werd uitgefoeterd door 2 dames toen hij niet direct een broodje kon kiezen. Er was geen rij! Hij durfde niet meer naar winkel mee.

-Plekken keihard: betonblokken met wat sprietjes gras. Geen zacht grasveldje te bekennen.

-Duur, en je betaalt voor veel bij: Gebruik WIFI (vanaf 3 Euro / 1 uur), kleine (4x10m) indoor zwembad. Als rekening

Gereisd familie in juli 2014

Geweldige plek!!!!!!

Kees Huizenga, 6-2-2014

Camping Vidor in Pozza di Fassa is een plek om tot rust te komen.

En wat een geweldige natuur!!

De camping is prachtig , de accomodatie laat voor ons niets te wensen over.

Het personeel is vriendelijk en het eten in het restaurant goed.

Heerlijk dat de piste langs de camping loopt.

Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vidor Family & Wellness Resort in Pozza Di Fassa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vidor Family & Wellness Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vidor Family & Wellness Resort scoort een 8.54 uit 10 op basis van 57 reviews.