Camping Vidor Family & Wellness Resort ****

Camping Vidor Family & Wellness Resort
Vidor Family & Wellness Resort
8,5

53 reviews over Camping Vidor Family & Wellness Resort in het Nederlands

prachtig gelegen camping, vriendelijke eigenaren

Eva, 10-9-2017

We hadden niet gereserveerd, wat later in het hoogseizoen, we mochten onze tent voor een nachtje op een strook gras zetten, de vouwwagen mocht in de garage van de eigenaar en daarna kregen we de mooiste plek van de camping door de eigenaar aanbevolen, wat een mooi uitzicht en rust. De reeën liepen in de avond vlak bij onze vouwwagen.

De andere campinggasten waren vooral Italianen met name in campers.

De hele omgeving vonden wij te druk (verkeersregelaars in alle dorpjes), als je echt in de bergen gaat wandelen, is het weer rustig.

Top!!

Ansjelien, 3-9-2017

We hadden een hotelkamer gehuurd. Deze was brandschoon, ruim en mooi ingericht. Het ontbijt was goed; uitgebreid en smakelijk. Wij hadden gratis toegang tot het zwembad en de sauna. Voor een camping een erg mooi wellnesscomplex, wel jammer dat het buitenbad zo klein is.

Eten in het gezellige restaurant is goed, wel een beperkte kaart, heel veel pizza's en maar een paar andere gerechten.

Omgeving is prachtig! Vriendelijk personeel.

Niet goedkoop.

wel aardig

stubbe, 1-9-2017

Positief: Mooi gelegen midden in de Dolomieten, prachtig uitzicht, goede en voldoende sanitaire voorzieningen, campingwinkel met ruime keuze, echter in het restaurant kun je alleen terecht als je gereserveerd hebt, vriendelijk personeel, het voordeel is dat iedereen een afgebakend plekje heeft. Geheel anders dan op andere Italiaanse campings.

Negatief: héél veel campers (hierdoor wisselt het vaak wie er naast of tegenover je staat), voornamelijk (99%) Italianen die geen gedag zeiden (bepaald type mensen, ongezellig), veel schreeuwende kleine kinderen en blaffende honden, lauw water bij de afwas (alle keren, ook 's middags).

Zwembad is alleen toegankelijk als je extra bij betaald en zit niet inbegrepen in de prijs.Voor een kleine familie betekent dit al snel 150 Euro extra kosten bij een verblijf van langer dan een week !!.

In de omgeving waren er genoeg liften open om elke keer een andere wandeling te maken. Je kunt daarvoor een Panoramapas aanschaffen. Erg handig, maar veel liften doen niet mee aan bepaalde kortingen.! Wij hebben snel uitgerekend dat losse kaartjes goedkoper zijn dan bv een pas 6 in 6 dagen of 6 in 13 dagen.

Op de camping werd voor zowel jong als ouder genoeg georganiseerd maar de hoofdtaal is Italiaans. Met enige aanmoediging hebben wij de mensen van het animatieteam kunnen bewegen om bv Engelse ondertiteling in te stellen wanneer er een dvd gedraaid werd.

De ligging op 1300 meter hoogte vonden wij heerlijk. Frisse nachten, zodat je goed kunt slapen. Als de zon schijnt is het warm, maar op de achtergrond altijd een wat frisser briesje of wind (kan ook ernstig waaien, hagelen overigens). Door de hoogte en kou is het wel vanaf begin van de avond vochtig.

Verder een klein moment van behoedzaamheid... men rijd met de auto's erg hard over de wegen tussen alle campers door. Hebben soms ons hart vastgehouden, ivm de kleine kinderen.

Zoals bovengesteld.... veel campers die voor 75% allemaal vertrekken tussen 7-9 uur s'ochtends, dus ook dan veel rumoer. Tevens komen vervangende campers er voor in de plaats tussen, 16-19 uur s'middags.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie camping, veel campers met Italianen

Kruimeltje, 17-8-2017

Positief: Mooi gelegen midden in de Dolomieten, prachtig uitzicht, goede en voldoende sanitaire voorzieningen, campingwinkel met ruime keuze, restaurant met lekkere (afhaal) pizza's, zeer vriendelijk personeel, comfort plus plek was écht ruim.

Negatief: héél veel campers (hierdoor wisselt het vaak wie er naast of tegenover je staat), voornamelijk Italianen die geen gedag zeiden (bepaald type mensen, ongezellig), veel schreeuwende baby's en kinderen toen wij er waren, lauw water bij de afwas (alle keren, ook 's middags). Restaurant had of pizza's (lekker) of sjiek eten. Niet echt een campingrestaurant. Overdag minimaal € 7,00 pp betalen (voor 3 uur) voor het zwembad (ook als je maar een half uurtje wilde afkoelen). Pas vanaf 18.30 uur kon je voor 1,5 uur € 4,00 betalen.

In de omgeving waren er genoeg liften open om elke keer een andere wandeling te maken. Je kunt daarvoor een Panoramapas aanschaffen. Erg handig!

Op de camping werd voor zowel jong als ouder genoeg georganiseerd. Wij hebben daar niet aan mee gedaan, omdat wij daar niet zo van houden.

De ligging op 1437 meter hoogte vonden wij heerlijk. Frisse nachten, zodat je goed kunt slapen. Als de zon schijnt is het warm, maar op de achtergrond altijd een wat frisser briesje of wind (kan ook ernstig waaien overigens). Door de hoogte en kou is het wel vanaf begin van de avond vochtig, zelfs in de caravan en tegen binnenkant doek voortent, maar als de zon gaat schijnen is dat wel weer weg.

Gereisd met partner in juli 2017

Genoten

Maria, 5-8-2017

We zaten in een nieuwe lodge; deze is van alle gemakken voorzien. Een heerlijk huisje met een balkonnetje met een super uitzicht. Ook op de camping was van alles te beleven. Het nieuwe zwembad werd geopend toen we daar waren; heerlijk in gezwommen en genoten van de rust ruimte. Er was een speelkelder waar de kinderen genoten hebben toen er een buitje viel. Mooi weer; mooi uitzicht en super dicht bij gave bergen. Leuk plekje! Oveigens vond ik de lodge wel aan de dure kant; bij de prijs had wel gratis uurtje zwemmen mogen zitten!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super! gewoon echt, echt goed

Derkinderen Rudy, 28-9-2016

Samen met mijn vrouw gaan we al enkele jaren op reis met de caravan. Mijn vrouw heeft nogal wat schrik wat betreft hoge liggingen van campings, bochtige wegen!

Maar Vidor is super gemakkelijk te bereiken, géén onoverkomelijke wegen, alles ging relaxt.

Wij stonden met onze caravan naast het sanitair gedeelte, wat wij super gemakkelijk vonden!

Het is ook een rustige camping met rustige andere kampeerders, maar het uitzicht wanneer je 's morgens opstaat is overweldigend! Omringd door de bergen voel je je als God in de dolomieten! Prachtig gewoon! Ook wanneer het weer een beetje minder was kon je genieten van de schakeringen van het licht op de bergen, op je omgeving! Nog een pluspunt is dat er wanneer de zon 's avonds achter de bergen verdwijnt het heerlijk koel is binnen in de caravan! En buiten kan je gewoon genieten van alles....zonder muggen! Zalig!

Het sanitaire gedeelte is super proper! Ook de omgeving op de camping is super proper, je vindt er géén enkel peukje van een sigaret op de grond! Dus ik als sigarettenroker heb gewoon mijn peukjes bijgehouden en later netjes in de containers gedumpt.

Het restaurant is geweldig! heel lekker eten (veel) voor een normale prijs wat je op je bord krijgt! Supervriendelijke bediening!

En vooral niet vergeten...De mensen aan het onthaal zijn super vriendelijk , lief en helpen je met wat dan ook!

Voordelige wifi!

Gereisd met partner in augustus 2016

Ronneke van den Heuvel, 13-8-2016

Heerlijke plaats om te kamperen! Heerlijk restaurant. Sanitair ook geweldig!! Wel prijzig om naar bijv. de sauna of het zwembad op de camping te gaan. Laatste nacht in een heerlijke hotelkamer op de camping doorgebracht zodat de vouwwagen kurkdroog mee kon!!!

Thanks to Mathias and Alfonso of the reception desk for your help!!

Gereisd met partner in juli 2016

wat een geweldig uitzicht!

Jaap van Westerveld, 8-8-2016

Een mooiere plek voor een camping is volgens mij in de Dolomieten niet te vinden. waar je ook kijkt: je ziet de fantastische bergen om je heen.

sanitair geweldig mooi en goed schoongehouden.

wel een beetje aan de prijs

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooie ligging in Dolomieten

M. Queis, 31-7-2016

De camping is meer dan proper. Dat geldt voor de hele omgeving.

'S-avonds koelt het wel flink af vanwege de ligging in de bergen, maar wij vonden dat prettig.

Zwembad was klein, maar ruim voldoende, welness daarentegen was heel mooi.

Fitness behoort ook tot de mogelijkheden.

Voor de medewerkers Alfonso en Mathias :-)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Wat mooi !!!

Mah, 16-8-2015

Super super vriendelijk onthaal. Echte bergcamping ligt hoog. Hebben een nieuwe badkamer gehuurd echt je weet niet wat je meemaakt...zó luxe en mooi ! Ook het gewone sanitair is mooi ruim en schoon. Alles mooi super camping winkel uitzicht is prachtig !! Genieten.

Mooi startpunt om wandeltochten te maken. Wel los betalen voor het zwembad. Maar de standplaatsen zijn niet overdreven duur.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vidor Family & Wellness Resort in Pozza Di Fassa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vidor Family & Wellness Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vidor Family & Wellness Resort scoort een 8.53 uit 10 op basis van 61 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: