Appartement Casa Gabi

Casa Gabi

• Ligging t.o.v. pistes6,0

1 review over Appartement Casa Gabi in het Nederlands

Rustiek appartement met veel hout

AT , 18-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

wij (stel) hadden een app. voor 2-5 pers. gehuurd. Indeling: 1e slaapkamer met groot 2-pers. bed van 160 br. is okay, veel kastruimte. Andere slaapkamer heeft 2 pers.bed en een stapelbed. De badkamer is klein maar compleet. Keuken is klein en gedateerd, zou wel een opfrisbeurt kunnen gebruiken. Groot balkon op het zuiden met zitmeubelen. Voor 5 personen is de keuken wel erg klein, zou ik niet aanraden. Ik geef dit appartement in combinatie met de prijs niet meer dan een zesje. De eigenaresse is zeer vriendelijk en gastvrij.

Naastgelegen restaurant-pizzeria Saskia is een absolute aanrader. Ook voor afhaal-pizza's. Levendig centrum van Ortisei ligt op 5 minuten lopen van appartement. Skilift Seceda 5-10 min. te voet.

Gereisd met partner in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Gabi in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Gabi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Gabi scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: