Hotel Ansitz Jakoberhof ****

Ansitz Jakoberhof

• Ligging t.o.v. pistes8,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ansitz Jakoberhof bij:

2 reviews over Hotel Ansitz Jakoberhof in het Nederlands

Fantastisch hotel

Familie Pleijsier, 26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn met twee families naar dit hotel geweest en het is ons erg goed bevallen.

Het hotel is kleinschalig, 25 kamers, en zijn ruim. De kamers worden goed schoongemaakt met aandacht.

Het eten is werkelijk een FEEST iedere dag.

De bediening is zeer vriendelijk en alert. Tibor en zijn vrouw weten iedere cappuccino tot een kunst om te toveren.

Het zwembad is klein maar heerlijk om even in te plonsen en niet te vergeten de sauna en het Turkse stoombad.

Onder het hotel is een parkeergarage aanwezig. We komen volgend jaar graag weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Prima

Smits, 11-8-2016

Kleinschalig goed hotel met prachtig uitzicht op de bergen.

Het hotel ligt op de berg buiten het centrum. (Behoorlijk steile weg)

Waardoor je in de avond niet effe naar het centrum loopt.

Eten is TOP!

Super goede keuken, in de ochtend word het eitje voor je gekookt, gebakken zoals je het hebben wilt, en 's avonds wordt een heerlijke maaltijd geserveerd.

Bedden zijn goed, kamers schoon.

Op onze kamer was de douchebak aan de erg krappe kant, maar op de kamer van mijn ouders was die groter.

Kortom fijn hotel met veel mogelijkheden om te wandelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ansitz Jakoberhof in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ansitz Jakoberhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ansitz Jakoberhof scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: