8,2

• Ligging t.o.v. pistes8,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alpin Garden wellness resort***** bij :

2 reviews over Hotel Alpin Garden wellness resort in het Nederlands

Super mooi hotel!!

Bakker, 3-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit hotel is echt een aanrader. Hotel is super luxe. Kamers zijn schoon en luxe. Het ontbijt en avond eten zijn van een hoog niveau. Alles kan je vragen geen probleem. De wellness en spa afdeling zijn gewoon super goed. De eigenaar is mega vriendelijk en geeft je echt het gevoel dat je welkom bent.

Kortom voor een luxe en heerlijke vakantie moet je zeker hier heen gaan.

Gereisd met partner in december 2013

Aardig 5*hotel, laat wat steken vallen

Patrick, 7-10-2012

Afgelopen september in dit hotel verbleven. We noemde het het Lilahotel... Veel paars/roze elementen, beetje kitsch maar op zich wel leuk.

Eten was soms erg goed, maar schoot soms echt te kort:

- prachtig gebakken rosbief die te lauw geserveerd wordt

- eten was soms te weinig gekruid (als mijn vrouw zout in de soep gaat gooien moet ie echt flauw zijn....)

Ook de service was soms top en soms flop:

- we werden op een kinderachtige manier gecorrigeerd omdat we door de eetzaal naar buiten liepen naar het terras

- de huismeester werd door de eigenaar jegens ons gekleineerd omdat hij ons had toegestaan dat we 20 minuten te vroeg van het koekenbuffet gebruik hadden gemaakt.

Kamer was op zich netjes,maar ook hier wat steekjes:

- kastdeurtje voor de koelkast ontbrak

- er stond nog een leeg flesje in de kamer toen wij erop kwamen

- de douchekop was kapot

En als laatste hebben we 3 keer een andere stoel gekregen, telkens kapot..

Ondanks vele goede beoordelingen viel ons dit hotel enigzins tegen.

Gereisd met vrienden in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpin Garden wellness resort in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpin Garden wellness resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpin Garden wellness resort scoort een 8.2 uit 10 op basis van 2 reviews.