Ben je op zoek naar goed beoordeelde accommodatie voor je vakantie in Ortisei - Sankt Ulrich? Hieronder vind je alle accommodaties in Ortisei - Sankt Ulrich.
Waardering

5 dec 2016

Ortisei - Sankt Ulrich
8,7
98 reviews
Wordt Ortisei - Sankt Ulrich je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Ortisei - Sankt Ulrich.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ortisei - Sankt Ulrich bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

96 Accommodaties Italië, Trentino en Zuid Tirol, Ortisei - Sankt Ulrich

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van Ortisei - Sankt Ulrich

Ortisei - Sankt Ulrich scoort een 8,7 uit 10, op basis van 98 reviews
Wordt Ortisei - Sankt Ulrich je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Ortisei - Sankt Ulrich. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Ortisei - Sankt Ulrich. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Ortisei - Sankt Ulrich. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 34 Appartementen, 50 Hotels, 1 Vakantiehuis, 2 Bed and Breakfasts, 1 Chalet, 7 Pensions en 1 Villa in Ortisei - Sankt Ulrich. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 44 vakantiefoto's van Ortisei - Sankt Ulrich. Je kunt 1 video van Ortisei - Sankt Ulrich bekijken. Lees de 98 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Ortisei - Sankt Ulrich. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Ortisei - Sankt Ulrich. Bekijk ook andere accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Trentino en Zuid Tirol.