8,7

Uitstekend

25 reviews over Hotel Markushof in het Nederlands

Een geweldig hotel

Fam.Eggink, 18-8-2017

Een heel goed hotel.Wij hadden een nieuwe Garten de luxe kamer van 35m2 .

Een geweldige mooie kamer met balkon en een schitterend uitzicht.

De eigenaren en medewerkers zijn hele vriendelijke mensen.

Het ontbijt is heel uitgebreid en het diner is eveneens goed.

Een echte aanrader en we gaan hier zeker nog een keer terug.

We hadden dit hotel geboekt via touroperator.

Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer gastvrij en mooi gelegen, schoon hotel

Marcel Janssen, 13-8-2017

We vonden met name de enorme gastvrijheid van de hoteleigenaren en de medewerkers super goed. Na aankomst bleek onze kamer niet klaar en kregen we, zonder daarom te vragen, gelijk een upgrade. Alles is schoon, het eten is lekker en de omgeving meer dan fraai.
    Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie aangelegde camping

Oorthuis, 19-12-2016

Mooie camping met ruime plaatsen ideaal midden in het dorp gelegen, geweldige omgeving om te fietsen of motorrijden.
    Gereisd met partner in september 2016

Echt mooie plek

roel pot, 21-7-2016

Camping is echt top, mooi tussen de mooie planten en bomen dus voldoende schaduw. De camping is vergeleken met 4 jaar terug wel erg duur geworden. We moesten voor twee nachten 74,00 euro betalen en ook nog 5,00 voor een toegangspas. Dis per nacht bijna 40,00 euro voor plek, camper en twee personen. Maar wel een top plaats.
      Gereisd met partner in juli 2016

Wunderbar!

Charlotte & Janine, 16-7-2016

Het personeel is super vriendelijk hier. Er wordt weinig Engels gepraat het is voornamelijk Duits en Italiaans. Ondanks dat de opgedane kennis tijdens Duitslessen wat weggevaagd is, werden we (met ons gebrekkig Duits) altijd heel fijn geholpen. Onze kamer heeft een geweldig uitzicht en wij zaten dan ook graag op ons balkon van het uitzicht te genieten. In onze kamer missen wij een extra prullenbak (er staat één in de badkamer). In Ora valt weinig te beleven. Wel is er een heerlijk ijssalon op de hoek van het hotel. Ook kun je op het meer bij Kaltern (Kaltersee, 15min rijden) waterfietsen, zeker een aanrader.
      Gereisd met vrienden in juli 2016

Het was Top!

Fam. de Koning uit Nederland, 30-6-2016

Mooi hotel, gemoedelijke sfeer, gastvrij en vriendelijk personeel. Het eten was prima. Ruime, schone kamer met goede bedden en elke dag verschoning van handdoeken.

Mooie omgeving en met auto wandelgebieden, meren en stadjes goed te bereiken.

Gereisd met partner in juni 2016

Prettig verblijf, gastvrij ontvangen en verzorgd.

Fam. Heslenfeld, 20-6-2016

Keurig hotel, prettige sfeer, gastvrij en vriendelijk personeel. Het eten was prima. Ruime, schone kamer (we kregen een gratis 'upgrade' omdat er voldoende ruimte was) met perfecte bedden.
      Gereisd met partner in juni 2016

Goed onderhouden hotel, prettige uitstraling.

Petra, 26-9-2015

Vriendelijk personeel, mooie omgeving met legio mogelijkheden voor uitstapjes.

Wij waren met een groep(touroperator), hebben veel mooie plaatsen gezien. Dolomieten op korte afstand. Omgeving geschikt voor fietstochten.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Geen ruitgeb omgeving weinig te

G Buze Smith, 16-8-2015

Slechte keuken onvriendelijk personeel kleine kamers met weinig of geen ramen vies beddegoed. Lawaaierig omgeving weinig te beleven zijn met een touroperator geweest klinkt heel wat maar valt enorm tegen.

Hebben veel voor deze reis betaald zou het niet aanbevelen aan anderen.

Gereisd met vrienden in augustus 2015
      Carmen Graiff,

Sehr geehrter Gast,

Wir bedanken uns, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Urlaub zu bewerten, damit wir unsere Arbeitsweise stets für Sie verbessern können.

Wir bedauern es sehr, dass Ihr Urlaub nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat.

Wir hoffen aber, dass Sie bereits während Ihrem Aufenthalt unser Team angesprochen haben, um etwaige Mängel sofort beheben zu lassen.

Ein freundlicher Umgang mit unseren Gästen und die Sauberkeit in allen Bereichen im Hotel gehören zu den Grundsätzen unserer Arbeitsphilosophie. Somit bedauere ich die Vorkommnisse im Hinblick auf Ihre Kritik umso mehr.

Ich entschuldige mich im Namen des gesamten Teams für die Unannehmlichkeiten.

Bitte seien Sie versichert, dass wir stets darum bemüht sind unseren Standard zu halten und kontinuierlich zu verbessern, damit unsere Gäste sich bei uns rundum wohlfühlen.

Es wäre uns eine Freude, wenn Sie uns eine zweite Chance geben könnten, damit wir Sie bei einem erneuten Aufenthalt restlos überzeugen könnten.

Prima hotel met uitstekende service

R. Van der Zee, 11-8-2015

Goed hotel, service is prima en gratis upgrade naar de-luxe kamer met balkon. Halfpension heeft goede prijs-kwaliteitsverhouding.
      Gereisd met partner in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Markushof*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Markushof in Ora - Auer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Markushof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Markushof scoort een 8.71 uit 10 op basis van 30 reviews.