Hotel Rosenhof ***

9,7

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rosenhof*** bij :

2 reviews over Hotel Rosenhof in het Nederlands

Prachtig mooi hotel, mooie ligging.

Joze, 7-8-2016

Het hotel heeft prachtige ruime kamers met balkon en een mega uitzicht. Eten was top, veel keus en erg smakelijk. Leuke sfeer, in het dorp enkele terrassen etc. Dicht bij de gondels, naar prachtige wandelgebied!! Ga ook naar de pasa pordoi, zo geweldig mooi. We hebben genoten en gaan zeker terug naar dit mooie gebied van Italië ! Het hotel heeft een fijn binnenzwembad met terras op 4 hoog met heerlijke bedjes en een mega uitzicht.
Gereisd met partner in juni 2016

Nieuw hotel, omgbeouwd van pension naar hotel.

h_vos, 13-7-2013

Er staat nog "Pension Rosenhof' maar is helemaal verbouwd en heet nu "Hotel" Rosenhof. Ziet er prachtig uit, sinds 29 juni 2013 in gebruik als hotel. Hotel ligt 5 minuten lopen van het centrum van Muhlbach, treinstation is ook makkelijk lopend te bereiken vanaf hotel. Kamers zien er prima uit, functioneel ingericht, zijn mooi ruim en beschikken over een kluisje. Bedden waren prima. Persoonlijk vonden we het wel jammer dat de balkons niet gescheiden waren. Douche/toilet zag er ook prima uit. Wij hadden half pension, zowel diner als ontbijt erg goed. Paar keer een keuzemenu , een keer een "galadiner", en een keer een tiroler buffet, allemaal prima. 's Avonds salades en soep van het buffet, voor de rest werd je aan tafel bediend. . Hotel is rustig gelegen, restaurant is alleen voor de hotelgasten. Parkeerruimte is voldoende. WiFi is beschikbaar. Kortom: we gaan we gaan zeker nog wel eens terug!
Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rosenhof in Mühlbach / Rio di Pusteria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rosenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rosenhof scoort een 9.67 uit 10 op basis van 2 reviews.