Matig

1 review over Appartement Residence Belvedère in het Nederlands

Jessica, 19-6-2008

Een appartement die qua inrichting van servies, magnetron, wasmachine ed. alles goed voor elkaar had. Sfeer vonden wij kil. Matrassen slecht. Uitzicht was mooi vanaf het balkon. De foto's op de site doen geloven dat je vanaf het grasveld voor het appartement zo het meer in kunt om te zwemmen. Dit is niet het geval.. er zit nog een doorlopende weg tussen. Er is wel een steiger met waterfietsen.Vanaf de kant kun je niet zomaar het water in. Dit kan wel bij een strandje 750m verderop. Omgeving is prachting. Het meer is omsloten door bergen. Mooi om te wandelen/ fietsen. Het dorpje/ omgeving is rustig. Wie van gezelligheid houdt raden we aan naar Riva te rijden (15min). Het zwembad is pas per 1 juli gevuld met water. Geen aanrader voor mensen die van sfeer houden. Voor ons geen appartement voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Belvedère in Molina di Ledro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Belvedère zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Belvedère scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.