Vakantiehuis Casa Seia

Vakantiehuis Casa Seia
Casa Seia

1 review over Vakantiehuis Casa Seia in het Nederlands

Prima appartement in rustige omgeving

Ridderbos, 19-11-2009

Afgelopen zomer hebben wij in een appartement op de begaande grond gehuurd. Onze familie bestaat uit 2 volwassenen en 2 kinderen (8 maanden en 2 jaar).

Het appartement is groot genoeg, al was het in deze periode heerlijk weer en hebben we dus voornamelijk buiten geleefd. Het interieur is sober, maar alles is aanwezig. De bedden vielen helaas wel tegen, ze zakten erg door. Er staan meerdere appartementen complexen bij elkaar met een prima zwembad er tussenin, waar het voor de kinderen heerlijk vertoeven is.

Mezzolago is een erg rustig plaatsje met een kleine supermarkt en 2 restaurants. Bij de restaurants hebben we echter nooit gegeten. Voor een goede pizza gingen wij bijvoorbeeld naar Pieve. Pieve en Molina zijn ook lopend goed te bereiken. Grote supermarkten vind je in Riva del Garda.

Het meer is schoon en het water is lekker fris.

Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Seia in Mezzolago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Seia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Seia scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.