Hotel Meransnerhof ***

2 reviews over Hotel Meransnerhof in het Nederlands

jammer, mooie omgeving - SLECHT hotel

A.Kamphuis, 13-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes2

slecht. Wij waren er in juni 2011. En de omschrijving van de vorige melding klopt helemaal. De kamers zijn sober, wel schoon. De renovatie was schijnbaar net klaar. Her en der ontbraken dingen. Geen kluisje op de kamer. Zou kindvriendelijk moeten zijn, maar ik was blij dat wij geen kinderen bij ons hadden. Het eten koud en laat, meer maagvulling. Na een week konden wij geen eten meer zien. Erg ongezellig. Het heette restaurant, maar je kreeg je maaltijd voorgeschoteld zonder enige keuze.

Ons uitzicht waren een paar uit de kluiten gewassen sparen en het gezellige terras was tevens de parkeerplaats. De balkons hadden wel bloembakken, maar geen planten en werden gebruikt als asbak (incl.brandgaten)

Er was toen geen personeel, althans niet gezien. de eigenaren kwamen langs om te bedienen. .

Alles zag er verwaarloosd uit. En inderdaad geen sauna of zwembad. De bar was ongezellig. als je geluk had kreeg je een kop koffie, maar dan verdween men weer om niet weer terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2011

Nooit meer, geen zwembad e.d.

M.Bek, 12-9-2011

Deze vakantie klopte totaal niet met wat er in de gids en op internet werd beloofd. Geen uitzicht, geen speelweide, geen culinair restaurant, geen sauna, geen fitnessruimte en geen zwembad. Het zwembad werd verbouwd, hoewel ik geen

mens bezig heb gezien. Toen onze laatste dag er een bus met ouderen kwam was het complete chaos met de bediening en de keuken. Het eten was koud, te laat en ongelijk verdeeld onder de gasten.

Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meransnerhof in Meransen / Maranza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meransnerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Meransnerhof scoort een 2 uit 10 op basis van 2 reviews.