Hotel Villa Tivoli ****

Villa Tivoli
9,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Tivoli bij:

3 reviews over Hotel Villa Tivoli in het Nederlands

zeer goed hotel, aanbevelingswaard!

G. Koekkoek, 2-8-2009

We zijn hier in de zomer van 2009 geweest op aanraden van een vriend. Het hotel ligt geweldig: smorgens ontbijt op het terras met prachtig uitzicht op de bergen, en savonds wordt hier gedineerd. Je zou hier de hele dag kunnen zitten. Het ontbijt is zeer ruim, en kan van 7.00 tot 11.00. Verder is er een prachtig zwembad, met ook dit mooie uitzicht en rondom een tuin vol tropische planten. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en doen alles om hun gasten in de watten te leggen. Ook wij bevelen dit hotel zeker aan!!
Gereisd met partner in augustus 2009

Bodo en Truus 30 mei - 10 juni 2008

Bodo en Truus Wagner-Pechholt, 23-6-2008

Hotel ligt op een prachtige lokatie en is heel gezellig. Kamer was eenvoudig maar mooi ingericht. Allen doen heel erg hun best het de gasten naar hun zin te maken. Wij hadden halfpension geboekt en ook dat is aan te bevelen. Het restaurant Artemis dat bij de Villa hoort serveert heerlijke gerechten. Wij gaan er beslist weer naar toe.
Gereisd met partner in mei 2008

Rene, 1-4-2008

Zeer goed hotel. De familie doet erg z'n best om de gasten het naar hun zin te maken. Eten erg goed. Voor zowel ontbijt al ook het diner kun je buiten zitten.

Weaan hier zeker nog terug

Gereisd met partner in april 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Tivoli bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Tivoli in Merano - Meran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Tivoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Tivoli scoort een 9.2 uit 10 op basis van 5 reviews.