Pension Ultenerhof (in Algund) ***

Pension Ultenerhof (in Algund)
Ultenerhof (in Algund)

1 review over Pension Ultenerhof (in Algund) in het Nederlands

Goed uitgangs punt wandel vakantie langs waalwegen

Ineke, 29-9-2012

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit Pension. De kamers waren schoon en het eten was voortreffelijk. De eerste dagen hebben we genoten van het pension met ontbijtbuffet en avondeten. De rest van de week zaten we in het appartement op de tweede verdieping. Elke dag kregen we schone handdoeken. De bedden sliepen heerlijk en wij werden zeer vriendelijke behandeld. Het was alleen jammer dat er geen koelkast en koffiezetapparaat op onze eerste kamer aanwezig was. Vanuit Algund kun je heerlijk wandelen over de Waalwegen. Merano was ook maar 20 minuten lopen. Vanuit ons balkon konden we de mensen over de waalwegen zien wandelen. Algund is een aardig plaatjes met heel veel leuke tussen door paadjes. Deze vakantie voldeed qua omgeving volledig aan onze verwachtingen (veel wandelen in de directe omgeving) het weer helaas niet de eerste dagen was het regenachtig.
Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Ultenerhof (in Algund) in Merano - Meran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Ultenerhof (in Algund) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Ultenerhof (in Algund) scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.