Camping Passeier Meran (in Saltaus) ****

Camping Passeier Meran (in Saltaus)
Passeier Meran (in Saltaus)
8,3

Weer vandaag-2°-4°

29 reviews over Camping Passeier Meran (in Saltaus) in het Nederlands

Prachtige lokatie maar veel en veel te vol

Family P, 19-8-2017

De lokatie is mooi bij de gondel de bergen in maar dat trekt meer gasten en lokalen dan de omgeving aankan. De camping is over- en overvol gepropt door de eigenaar. Iedereen betaalt hetzelfde voor een plek, maar als de reguliere plekken bezet zijn krijg je zelfs als je vooraf reserveert een plek op een hoekje of een van de 'panoramavelden' toegewezen waar iedereen haring aan camper staat. Er zijn daarboven ook weinig voorzieningen; electra van veraf geen stromend water; er is geen gemeenschappelijke koeling oid en 1 wasmachine voor de hele camping. Sanitair is veel te beperkt voor al die mensen, zeker om af te wassen, maar ook toiletten en douches, zeker als defecten niet snel gerepareerd worden.

Omgeving is geweldig om te wandelen, maar op mooie zomerdagen wel druk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overvolle camping

Simons, 4-8-2017

Omgeving is heel prachtig, heel mooie wandelingen gemaakt!!

Maar camping zelf is een ramp in hoogseizoen.

Elk plekje werd opgevuld. Tot op een meter van het zwembad...

Auto kon meestal niet naast de tent (ook parking vooraan stond meestal vol), auto stond de helft van de tijd in doorgang geparkeerd. Sanitair was aanschuiven. Afwasruimte veel te klein en dus bijna altijd bezet. Door die drukte was het dikwijls vuil in sanitaire ruimte en aan de afwasbakken...

Op loopafstand weinig eetgelegenheid (wel één hele goeie pizzeria in dorp)!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

mooie maar veel te volle camping

Ellie de Haan, 10-7-2017

We waren in juni op deze camping, mooi gelegen, goed sanitair maar veel te vol.

De eigenaar plaatst overal campers en caravans tussen. De opgegeven 80 plaatsen worden er minimaal het dubbele, waardoor het voor ons echt geen charme camping meer is.

Gereisd met partner in juni 2017

Leuke goed onderhouden camping in het Passeiertal

wim van de Mortel, 26-8-2016

Een mooie camping in het passeiertal. Je kan er heerlijk wandelen en met de fiets er op uit langs de rivier af naar b.v. Merano. De hirzer gondel vertrekt vanaf de camping. Boven is een schitterend wandelparadijs wat voor iedereen goed te doen is .ook vanaf de camping zijn er genoeg wandelroutes. Prima goed onderhouden zwembad. Camping wordt gerund door vriendelijke eigenaars vader moeder en dochters. Ze doen hun best om iedereen een fijne vakantie te bezorgen. De sanitaire voorzieningen zijn prima goed schoon. Jammer dat er geen echt terras is voor een klein hapje. Je kan er wel wat drinken maar om 20.30 uur is het gesloten .wij waren daar van 4 tot 15augustus dan is de zon om 18.30uur achter de berg en koelt het vlug af ook al is het de hele dag 30graden. S'avonds is een trui geen overbodige luxe. Ook is er op het terrein overal Wifi. Ik miste wel muziek van een radio in het sanitair gebouw. Kortom deze camping. Is een aanrader zeker voor sportievelingen. Gr wim.
Gereisd met partner in augustus 2016

Beetje ontgoocheld

Dominique, 21-8-2016

Mooi gelegen camping in mooi natuurgebied. Uitbater wil wel het onderste uit de kan halen, de op hun website aangekondigde 50 plaatsen bleken er allicht 150 te zijn. Dat maakte dat de hele accomodatie niet meer aangepast was voor een meer dan dubbele capaciteit, wat dan uiteraard ook een impact had op de netheid van het sanitair. Jammer want wij kozen net voor dat kleinschalige en de daaraan verbonden typische Tiroolse gemutlichkeit 🙁
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Zeer prettige camping met leuke sfeer.

Sander, 17-8-2016

Mooi zwembad, had iets groter gemogen.

Goed en schoon sanitair! Soms iets te weinig voor aantal gebruikers in hoogseizoen.

Mooie camping op super locatie. Diverse uitstap mogelijkheden door nabijheid van kabelbaan. Bij rivier uren dammen gebouwd met de kinderen. Vriendelijke behulpzame eigenaar. Met zijn tractor heeft hij onze caravan helemaal tot boven gebracht ivm de steile helling naar doorgaande weg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een betaalbaar schot in de roos.

jefgarms, 7-5-2016

Het viel niet mee een redelijk betaalbare camping in Italië te vinden, maar deze camping is z'n geld dubbel en dwars waard. Niet overdreven, maar gewoon goed. Bediening mag misschien iets vriendelijker, maar de ligging is schitterend en alles staat goed in verhouding tot elkaar. Het zwembad is eenvoudig, en het ondiepe gedeelte (30cm) is met een simpel hek gescheiden van het diepere deel. Kleintjes kunnen daar wel omheen scharrelen overigens. Er hadden misschien meer ligbedden om het zwembad mogen staan. Er zijn genoeg kleinere en groepeerde winkels in de buurt.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Geweldige camping

Ria Geerts, 22-9-2015

We hebben 2 fijne weken gehad op deze camping, week 1 samen met dochter schoonzoon en kleinkinderen 2,5 en 10 jaar zij hadden een appartement op de camping, wij stonden er met onze caravan heel dicht bij. Week 2 leuke uitstapjes gemaakt ook op de fiets al is bergop wel even doortrappen, gaan volgend jaar zeker terug.
Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijk genoten

Ket, 31-7-2015

Een zeer gemoedelijke camping tussen de bergen. Geweldige wandel mogelijkheden in de directe omgeving. Leuk riviertje, al is deze wel wat luidruchtig. We stonden er direct naast en dat was voor ons goed te doen. Al kan ik me voorstellen dat anderen er zich wat meer aan zullen storen en dan is een plekje wat verder van de rivier af raadzaam. Sanitair is gewoon goed te noemen. Schoon en modern. Onze kinderen (9 en 10 jaar) hebben zich goed vermaakt in de speeltuin en het zwembad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Omzet belangrijker dan klantentevredenheid

Rob, 12-9-2013

Wij hebben ruim twee weken op de camping gekampeerd vanwege de fantastische bergwandel mogelijkheden. Het verblijf op de camping zelf was geen pretje. De campingbaas vindt zijn omzet duidelijk belangrijker dan het comfort van de klanten. De camping staat in hoogseizoen overvol met tenten en caravans, overal worden kampeerders gedropt. Je betaald altijd voor je auto, ook al staat ie (ver) buiten de camping geparkeerd. Dat resulteert in een eindeloze rij auto's op de toch al volle camping. Bij een overnachting in een berghut betaal je voor de camping toch vol tarief, inclusief belastingen die je ook bij de berghut al hebt betaald. Toen wij na ruim 2 weken ons verblijf kwamen afrekenen en 10 minuten na 12 uur aankwamen, vond men dat te laat en bracht men nog een hele dag extra in rekening. Money-money-money
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Passeier Meran (in Saltaus) in Merano - Meran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Passeier Meran (in Saltaus) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Passeier Meran (in Saltaus) scoort een 8.28 uit 10 op basis van 47 reviews.