Hotel Blu Hotels Senales ***

Hotel Blu Hotels Senales
Blu Hotels Senales

15 reviews over Hotel Blu Hotels Senales in het Nederlands

Prima hotel, gezellig, netjes en gastvrij!

Familie met de tieners, 19-8-2017

We hebben voor 12 dagen geboekt, all inclusieve. We waren door de mindere recensies toch wat geschrokken. Maar niets dan lof! Vriendelijk personeel, uitgebreide ontbijt, lunch en diner mogelijkheden. Op tijd aangevuld, ruime keus, goed op temperatuur en erg lekker. De kamers gedateerd, maar netjes en elke dag verzorgd. Omgeving....in een woord geweldig! We hadden wel het weer mee. Wanneer je ergens naar toe wil moet je wel de bus of auto naar beneden nemen. Maar vanuit het hotel veel sportieve mogelijkheden dichtbij. Onze dure mountainbikes mochten in de ski ruimte en werden alleen voor de eigenaren speciaal geopend. Al met al, wij zouden er zo weer naar toe gaan en hem aanraden bij alle actieve mensen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Dit hotel nooit meer !

Fam. V., 17-8-2016

Hadden dit hotel geboekt voor de all inclusive formule, die handig is met kinderen. Maar wat een teleurstelling...

Ontbijt triestig geval , alles zo goedkoop mogelijk aangeboden.

De drank die je gratis mocht nemen was een poederdrankje uit automaat,

de chocomelk en koffie die ze serveerden was poeder met water aangelengd.

Na 2e dag winkel gezocht om iets lekkerders van drank en ontbijt te kopen.

Warme maaltijden ronduit een teleurstelling. Nooit echt warm en helemaal niet lekker.

Pluspunten aan dit hotel zijn mooi zwembad, propere badkamer, vriendelijk personeel.

Conclusie, veel meer geld kwijt dan voorzien, door vaak ergens anders te moeten gaan eten. ( dichtsbijzijnde op 30 km )

Hotel en formule grote teleurstelling. Nooit meer !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Goedkope accommodatie, nodig aan restauratie toe

Mevr H., 28-7-2016

Mooie plek voor wandelingen, eten is prima,gevarieerd,buffetvorm. Ontbijt zelfs prima voor Italiaans begrip. Kamers hadden 10 jaar geleden al gerenoveerd moeten worden. Alles is oud en kapot. Alle hoekjes zijn stoffig. Badkamer wordt prima schoongehouden. Overdag moet je koffie kopen, als je tenminste iemand in de bar aantreft die het maakt. 16-17 uur is koffietijd met cake, erg eenvoudig. Het hele hotel heeft achterstallig onderhoud, alleen de eetzaal is de afgelopen jaren blijkbaar aangepakt, de rest is echt oud
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Goed en vernieuwde hotelgroep

Fam van Dijk, 16-9-2015

Dit gerenoveerd en vernieuwt Hotel ligt op ruim 2000 meter. Door geweldige natuur omringt . Straalt rust en ontspanning uit. De eet buffets waren goed en gevarieerd. De kamers waren schoon, netjes en comfortabel.
Gereisd met partner in juli 2015

groot sporthotel

arie, 21-7-2012

hier in juli 1 week geweest , prachtig gelegen , met groot zwembad 25 m lang en 2 fitnissruimtes , waarvan in een de toestellen haast versleten en de ander goed is verder all incl , maar voor koffie en thee , alleen tussen 4-5 uur , daarna betalen , de rest van drinken is vrij van 10 - 22 uur . . grootte kamers , met alles er op en eraan , goed eten , vriendelijk personeel en direct gelegen aan vele wandelwegen en kabelbanen . erg druk hotel met zeer vele groepen kinderen , dus niet rustig , maar wel gezellig . voor de prijs zeker een aanrader
Gereisd met partner in juli 2012

voor herhaling vatbaar, een aanrader

Coudeville Paul, 4-7-2012

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

lekker eten, uitgebreid buffet, elke dag iets anders in de aanbieding.

proper, zeer vriendelijk personeel, bij vragen over bezienswaardigheden trachten ze zo veel mogelijk te helpen

verzorgd lunchpakket, mooi zwembad en prachtige omgeving om te wandelen, echt een aanrader

Gereisd met partner in juni 2012

niet voor herhaling vatbaar!

Duyck, 10-8-2011

chaos in de eetzaal. Iedereen zit waar hij wil. Begin juli nog volop skiseizoen en dus heel veel luidruchtige groepen. Zeer veel lawaai bij het eten dus. Bij het ontbijt enkele keren pistolets gekregen die je amper kon opensnijden, elke dag dus minstens 1 pistolet moeten laten liggen wegens te oud. Echt vers brood hebben we nooit gekregen. Hebben ook 's avonds geen enkele keer echt lekker gegeten. Kamer heel klein. Wij waren er met 2 kinderen en er stonden gewoon 4 bedden naast elkaar, en de kamer stond vol. Na enkele dagen arriveerde er een jeugdgroep die er op kamp was. Dus nog wat extra lawaai in de gangen...

Hier keren we zeker nooit meer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Aangenaam verblijf!

Familie Remaut-Ollevier, 21-7-2011

Het hotel is voor deze prijs echt wel een aanrader als je graag de bergen intrekt!

Voor wandelingen zijn er voldoende mogelijkheden.

De hele dag gratis dranken (frisdranken en wijn) te verkrijgen!

Voor de sportievelingen is er mogelijkheid om te voetballen op de bijhorende terreintjes en een skatepark.

Naast het hotel 1 stoeltjeslift , 1 cabinelift gletsjer en superleuk klimparcours op 5 km en prachtig meer om rond te wandelen(2uur)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Voor herhaling vatbaar

Simone, 15-12-2010

We zijn er in maart 2010 geweest. Erg goed hotel, lekker eten enz. Het is wel wat gedateerd, maar de prijs is er ook naar!

Wij gaan normaliter nooit 2x naar dezelfde accomodatie, maar we gaan in 2011 weer, dat zegt al genoeg!

Toen wij hier waren, verbleven er weinig Nederlanders, ook wel erg prettig!

Piste en skischool bevinden zijn praktisch naast het hotel, op loopafstand dus.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

een aanrader

jacobs, 18-8-2010

een iet wat ouder hotel maar propere kamers, eten heel goed alhoewel sommige italianen wat rumoerig zijn bij het eten prachtige en goed aangeduide wandelwegen
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Blu Hotels Senales bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blu Hotels Senales in Maso Corto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blu Hotels Senales zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blu Hotels Senales scoort een 6.95 uit 10 op basis van 18 reviews.