Camping Fae

Camping Fae
8,8

Uitstekend

2 reviews over Camping Fae in het Nederlands

Prachtig chalet op gemoedelijke, kleine camping

Henk, 11-8-2017

Het chalet was geweldig. Splinternieuw, schoon, luxe en zeer comfortabel. De camping is relatief klein, maar heel gemoedelijk. Geen animatie en zwembad, wel een tafeltennis- en voetbaltafel. De eigenaar wil het je graag naar de zin maken. De camping ligt tussen Madonna di Campiglio en Pinzola in. Twee gezellige dorpjes van waaruit je veel activiteiten kunt ondernemen en met veel liften. Wil je fietsen maar niet teveel klimmen, dan reserveer je voor een normaal tarief de Bicybus die je terugbrengt naar je startplek. Deze locatie is een echte aanrader en wij komen hier zeker nog een keer terug.
Gereisd familie in juli 2017

Rustige camping voor bergwandelaars

A. Gompelman, 14-9-2012

Camping ligt vlak bij de Brentadolomieten waar wij een huttentocht hebben gelopen. Om die reden hebbens we onze caravan op de camping laten staan.

Tegen een dagvergoeding van 5 euro. Zeer gunstige regeling omdat de campings normaliter erg duur zijn en een aantal campings het ons geweigerd hadden.

We zijn ook nog een aantal dagen op de camping geweest, team is erg behulpzaam en vriendelijk. De camping is een prima uitgangspunt om Val Redena, Adamello en Brenta gebergte te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fae in Madonna di Campiglio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fae zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Fae scoort een 8.78 uit 10 op basis van 2 reviews.