Hotel Alpen Suite ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alpen Suite bij:

1 review over Hotel Alpen Suite in het Nederlands

Super hotel!

Hester, 18-2-2010

We hebben echt een super vakantie gehad! We kwamen een paar uur eerder aan bij het hotel, maar dit was geen probleem! Kamers erg netjes. Schoonmaak super en eten prima. Iedere avond keuze uit 3 voor, hoofd en nagerechten. Ligging is perfect. Zonder skibus naar de piste, top! Het personeel is erg behulpzaam en aardig. Alhoewel de meesten geen engels praten, wat het voor ons wat lastig maakte. Het dorpje zelf is schattig, maar erg duur! Ook (bijna) geen degelijke apres ski kroeg, maar daar staat Italie natuurlijk ook niet om bekend. Eten op de piste viel heel erg tegen! Al met al een hele fijne vakantie gehad in dit mooie hotel.
Gereisd met vrienden in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpen Suite in Madonna di Campiglio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpen Suite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpen Suite scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.