Beoordelingen Camping Lago di Levico***

169 beoordelingen
Beoordelingen Camping Lago di Levico***
Località Pleina 5, I-38056, Levico Terme
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lago di Levico*** in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lago di Levico*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Lago di Levico scoort een 7,7 uit 10, op basis van 169 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lago di Levico*** in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lago di Levico***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Lago di Levico*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 177 vakantiefoto's van Camping Lago di Levico*** vinden. Je kunt 1 video van Camping Lago di Levico*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Trentino en Zuid Tirol. Vergelijk Camping Lago di Levico*** met andere accommodaties in Levico Terme.
Even geduld a.u.b.

7,4
8,3
7,4
6,9
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2014
"Tegenvaller"vertalen
Alfred
3,0
5,0

25-07-2014 Dit betreft een grote camping. De ontvangst bij de receptie was vriendelijk en professioneel. Wij wilden met twee gezinnen met campers hier één tot drie nachten blijven. Hiervoor waren er verschillende opties. De plaatsen konden wij vooraf bekijken. De plaatsen zijn echter zeer klein en er was amper een grassprietje te bekennen. Je staat er dicht op elkaar. Wij konden gebruik maken van de camperplaatsen buiten de camping echter dan is gebruik van de voorzieningen alleen mogelijk tegen betaling van € 10,- per dag per persoon. Toch besloten om maar één nacht te blijven. Het lukt amper om de campers (7m) op de plaats te krijgen door de krappe plaats en de boompjes en struiken. De toiletgebouwen zijn verouderd. Al met al een tegenvaller voor de prijs van € 59,- per overnachting met 3 personen! Voor wie een grote camping zoekt met mogelijkheden voor kleine kinderen is dit mogelijk een redelijke camping. Je treft er in ieder geval Nederlanders!

titolare De Direktie, 28-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte hr Alfredschut, Het spijt ons dat uw bezoek bij ons niet helemaal bevallen is. Wij hebben keuze uit verschillende staanplaatsen van 70mq tot 120 mq waar ook campers van 8m. op kunnen staan. De staanplaatsen 'Margherita' hebben bovendien ook extra privè sanitair. We hebben verschillende sanitaire blokken, elk jaar proberen we de service waar nodig te vernieuwen. Tegenover de camping hebben we inderdaad overnachtingsplaatsen, voorzien van electriciteit en water, te gebruiken voor enkele overnachtingen en niet als vakantieperiode. Voor de liefhebbers die daarvanuit de camping (service, zwembad, meer, restaurant, sanitair etc) willen gebruiken wordt een dag tarief gevraagd. Wij zijn ervan verzekerd dat als uw verblijf wat langer geduurd zou hebben, u een positiever beeld zou hebben gekregen, en een betere beoordeling achter latend kijkend naar ons struktuur gelegen direkt aan het meer van Levico. We hopen op een nieuwe gelegenheid om u te kunnen verwelkomen. Dank u wel.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Camping kan de groei niet meer aan"vertalen
Freddy Oosterveen
5,0

24-07-2014 Nu de camping groter wordt zie je dat voorzieningen te kort schieten.
Het strand is te klein tijdens de mooie dagen, dit geldt ook voor het zwembad. Animatie is er wel, maar zijn meer met zichzelf bezig dan met de kinderen. Er is veel te weinig interactie. ( waar is Marco gebleven?)
In onze laatste week zag je dat het toilet gebouw te klein was voor de aanwezigen en ondanks alle pogingen vannacht het schoonmaak personeel (heel vriendelijk) lukt het ze niet om alles schoon te houden.
We hadden (te) veel regen wat goed is opgelost door de onderhoud mensen, 2 wagens grind gekregen.
Mensen achter de info balen weten veel, maar zijn niet op de locaties zelf geweest en lezen de folders voor (behalve Esther), dat merk je ook als je vraagt over het weer.
Er is WiFi aangelegd, waar dit werk niet, tenzij je geluk hebt.
Gelukkig is de gezellige sfeer op de camping nog steeds aanwezig, wat alle ongemakken gecompenseerd.

met vrienden, 2014
"Amazing!"vertalen
Mandy Knijn
7,0

23-07-2014 Camping Lago di Levico is een ideale camping voor jong en oud. Zo kan je lekker ontspannen aan het prachtige meer met een super mooie ligging tussen de bergen. Het animatieteam is super enthousiast en ze doen veel activiteiten, bijvoorbeeld de miniclub, happy disco en shows op het podium. Maar ook voor de jongeren en volwassen is er genoeg te doen, zoals zumba, voetbal en sportactiviteiten. Ook worden er strandfeesten georganiseerd. Het sanitair word goed bijgehouden en schoongemaakt en de douches zijn lekker warm. In de omgeving is veel te doen, zoals musea bezoeken, maar ook lekker winkelen in Trento of Levico. Ook kan er en fietstocht of wandeltocht gedaan worden. Het eten en drinken in het restaurant en de Jollybar is goed. Verder is het personeel over de hele camping erg vriendelijk. Kortom het is super hier!

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Lago di Levico*** bij:

met jonge kinderen, Juli 2014
"Redelijke camping"vertalen
Gerald jansen
6,0

30-07-2014 Redelijke vakantie gehad, maar de camping kan wel wat punten verbeteren: zoals een overkapping maken waar de jongeren kunnen spelen en tafeltennissen bij slecht weer, tevens is het niet leuk dat je niet van de duiktoren mag springen je wordt namelijk door de badmeester weggestuurd. (staat wel in de folder). Ook het voetbalveld is zeker aan renovatie toe (maak er een mooi kunstgrasveldje van) verder in de omgeving wel veel leuke dingen te doen.

Juli 2014
"Super vakantie"vertalen
Ires
8,0

24-07-2014 Dit was ons 2de jaar op de camping en weer was het super. Wat ik vooral erg leuk vind is dat er veel te doen is voor mijn leeftijd (17 jaar). Elke dinsdag en donderdag kan je gratis met de bus naar een discotheek en op woensdag is er een feest op het strand aan de overkant van het meer waar je gratis heen kan met een bootje. Verder krijg je gratis kaartjes om met de trein of bus plekken te bezoeken in Trentino, wat ook erg leuk is. Verder is het een erg mooie camping en is het er altijd gezellig en heerlijk om te relaxen bij het meer. Ook is er goede security zodat er s'avonds na 23:00 geen geluid meer is op de camping. En er is vriendelijk en behulpzaam personeel. Een camping die leuk is voor jong en oud. Hopelijk tot volgend jaar. :)

"Heerlijke camping!"vertalen
Astrid
9,0

30-06-2014 Camping Levico is prachtig gelegen, erg fijn om in de nabije omgeving te wandelen of te mountainbiken.
De camping zelf is ook echt fantastisch, gelegen aan een heerlijk meertje met een bijzonder mooi uitzicht.
De service is allemaal dik in orde, we werden hartelijk ontvangen en met onze vragen werden we goed geholpen. Ook is er leuke animatie, veel activiteiten (voor verschillende leeftijden) waardoor de kids zich op (bijna) elk moment van de dag kunnen vermaken!
In het restaurantje op de camping is het ook heerlijk uit eten, voor een prima prijs! Wij willen terug!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Wederom genoten op lago di Levico"vertalen
Pieter Verbruggen
8,0

11-07-2014 Een heerlijke vakantie gehad op de camping, we stonden op de margerita met prive toilet en douche, dit is echt een aanrader! we hebben lekker gefietst met zn 3e in de omgeving. Aan het superheldere meer gelegen en gezwommen. In levico is s'avonds een gezelige sfeer. De animatie is heel leuk voor kinderen en ook voor ons, bijna elke dag zumba gedanst! De camping word verder goed bij gehouden, zo waren er nog speeltoestellen geplaatst toen wij er waren. Kortom ideaal voor actieve families!

"Geweldige vakantie!"vertalen
Marjolein
9,0

26-06-2014 Leuke camping, volop keuze uit staanplaatsen met verschillende grote, met of zonder schaduw. Animatie team al volop in werking, met keuze voor groot en klein. Nieuwe speeltoestellen geplaatst tijdens ons verblijf. WK voetbal elke dag goed te volgen op maxi scherm in de pizzeria. Heerlijk gezwommen in het meer, dagje in de bergen gewandeld, fietsen gehuurd op de camping, leuke weekmarktjes bezocht en kregen een familiekaart aangeboden voor gratis museum en kasteelbezoeken. Mooie staanplaats aan het Levicomeer met geweldig uitzicht op het meer en de omgevende bergen. Sanitairgebouwen worden keurig schoongehouden meerdere keren per dag. Voor ons komt er zeker een volgende vakantie op Camping Lago di Levico.

"Slecht"vertalen
peter deege
2,0
2,0
1,0
5,0

16-06-2014 Kleine plekken en het is blijkbaar gebruikelijk om de honden op de camping en dus ook op jou plek, uit te laten. Kinderspeeltoestellen zijn verwaarloosd en ronduit gevaarlijk! Wifi doet het nauwelijks (1 e-mail per 5 minuten als het mee zit). In het weekend oorverdovende disco bij het naastgelegen hotel.
Het personeel doet erg zijn best maar bij het management ontbreekt het aan passie.

titolare Camping Lago di Levico, 02-07-2014
Eigenaar zegt:  Vriendelijke hr. Deege, op onze camping zijn honden vriendelijk toegestaan en deze hebben ook een privè honden strandje. Er zijn wel regels verbonden voor de honden op de camping zoals honden aan de lijn houden en uitlaten op de daarvoor gelegen terreinen aanwezig buiten de camping. Voor eventuele noodzaak zijn er hygiene zakjes te verkrijgen op de camping. Wij vertrouwen de hondeneigenaars zich aan deze regels te houden. De houten speeltoestellen die u tijdens uw verblijf heeft opgemerkt zijn geheel vervangen door nieuwe speeltoestellen. Voor ons is de veiligheid voor kinderen uiterst belangrijk en we proberen onze service steeds te verbeteren. Het geluidsoverlast wat van buiten de camping kwam was helaas een weekendfeest wat eens per jaar georganiseerd wordt door de gemeente Levico, wij zullen onze mening daar duidelijk over geven voor eventuele feesten in de toekomst qua geluidsoverlast voor onze gasten op de camping. Onze staanplaatsen varieren van 70 tot 120 mq. M.v.d.

met partner, Juni 2014
"Redelijk mooie camping"vertalen
E.J.
6,0

15-06-2014 Redelijk mooie camping, rustig, prima voor kleine kinderen.
Fijn strandje aan het meer, ideaal voor kleine kinderen om te spelen in het water ( onder toezicht ouders)
Wij verbleven in een stacaravan, niet bijzonder, wel schoon, maar staan veel te dicht op elkaar .Dat geldt dus voor alle stacaravans.
Camping is niet zo geschikt voor oudere kinderen, weinig te doen.
Levico zelf stelt niets voor, weinig leuke straatjes / steegjes.
Receptie prima en doen nergens moeilijk over.
Geen camp winkel alleen broodverkoop, echter supermarkt 400 mtr verderop.
Uitstapje naar Venetie zeker doen, kan met de trein of auto ( ongeveer 2,5 uur rijden).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?