Beoordelingen Camping Lago di Levico***

188 beoordelingen
Beoordelingen Camping Lago di Levico***
Località Pleina 5, I-38056, Levico Terme
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lago di Levico*** in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lago di Levico*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Lago di Levico scoort een 7,8 uit 10, op basis van 188 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lago di Levico*** in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lago di Levico***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Lago di Levico*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 182 vakantiefoto's van Camping Lago di Levico*** vinden. Je kunt 1 video van Camping Lago di Levico*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Trentino en Zuid Tirol. Vergelijk Camping Lago di Levico*** met andere accommodaties in Levico Terme.
Even geduld a.u.b.

7,3
8,3
7,3
6,4
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Leukste camping in deze streek"vertalen
Brigit Tielemans
8,0

30-08-2014 Wij zijn twee jaar op rij naar deze camping geweest terwijl wij nooit naar dezelfde camping terug gaan. We overwegen nog een keer te gaan. Dit jaar naar Frankrijk geweest en wat hebben we deze camping gemist. Bijna alles klopt: fantastische animatie voor jong en oud (ook Nederlands sprekende animatie, zonder Marco is het echter wel minder), camping niet te groot, goede service, fijn meer, mooie ligging, prima zwembad maar aan koude kant. Wij stonden op het stuk "jolly" waar een verouderd toiletgebouw stond. Elders zijn ze vernieuwd. Alles goed schoon. Kortom: een 7 is echt een te lage waardering.

met jonge kinderen, 2014
"Prachtig meer, leuke camping, mooie omgeving"vertalen
Ton1976
6,0

30-08-2014 De twee grootste pluspunten van deze camping zijn de ligging aan t meer en de animatie. Zwemmen in t kraakheldere en warme water van t meer met rondom de prachtige Dolomieten levert n perfect vakantiegevoel op! De animatie is niet alleen goed in hun werk, maar ze doen het ook nog eens met n aanstekelijk enthousiasme en hebben er zelf duidelijk ook veel lol in. Relaxte lui ook, die altijd in zijn voor n praatje en waar je dus ook goed een avond in de kroeg mee zou doorkomen.

De camping is groot, maar de oude delen van Levico en Jolly bieden toch nog wel kleinschalige gezelligheid (wij zaten zelf op Jolly - leuke bar daar). Het stuk ertussen (tegenover de ingang) is minder mooi (nog wat kaal) en ook t nieuwe deel (lange rijen mobile homes) had niet zoveel sfeer.

De lodgetent was ruim, schoon en van alles voorzien, wel laatste dagen pech met de achterburen die tot 1 uur doorkletsten en alle lichten aan lieten (waardoor wij ook nog konden lezen!).

Ondanks t weer, mooie vakantie gehad!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooie camping met aandachtspunten"vertalen
Frank Ligt
5,0

19-08-2014 Net terug van een verblijf van 2 weken met een gezin met kleine kinderen ( 4 en 8). Plaatsen zijn groot en centraal gelegen! Personeel is erg vriendelijk. Het animatie team vind ik tegenvallen, mini disco voor de aller kleinste om 20:30 een beetje aan de late kant. Veel aanpassingen aan het programma zodat de mini disco komt te vervallen. Voor de oudere kinderen is er zat te doen van wat ik er van gezien heb! Het zwembad is echt aan vervanging toe. Tevens denk ik dat de eigenaar eens moet kijken naar details. Een voorbeeld hiervan zijn de haakjes in de douches, kan toch niet zijn dat dezelfde haakjes welke in 2013 kapot waren nog steeds niet gemaakt zijn. Sanitair is verder prima en word goed schoongehouden.Bovenstaande punten zijn geen negatieve punten maar bedoeld als aandachtspunten!

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Lago di Levico*** bij:

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Grote camping aan het prachtige meer van Levico."vertalen
j_j_vansplunder
8,0

17-08-2014 Gewoonlijk verblijven wij op kleine, rustige campings, dit was voor ons de eerste keer op een grote camping. Vanzelfsprekend mag je verwachten dat er dan meer bedrijvigheid is en dat het niet altijd even rustig is. Onze tent stond op een grote Airone plaats op het voormalige Jolly gedeelte, dit is ons goed bevallen. Er was voldoende schaduw van mooie bomen. Er ligt echter wel vaak grind. Het meer is schoon en de temperatuur is heerlijk om te zwemmen. De toiletgebouwen worden de hele dag door goed schoon gemaakt. De animatie is prima, er is veel te doen. Op de camping verblijven veel Hollanders, Duitsers en Italianen. Er zijn opvallend veel jongeren van ca. 16 jaar. De camping is dus geschikt voor tieners. Op de camping bleek dat sommige mensen een specifieke plaats konden boeken, terwijl wij geen specifieke plaats konden reserveren, dat vonden we jammer omdat we met 2 gezinnen waren. Na 23:00 was het meestal rustig, maar als je volledige rust zoekt, dan is deze camping iets te druk.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Tegenvaller!"vertalen
Rob den Hollander
3,0
4,0

12-08-2014 Stonden op Margherita, nr. 452; de duurste campingplaatsen van de camping, maar blijkbaar vlakbij de animatietent (op de plattegrond is die elders ingetekend). Betekende elke avond van 2015u tot 2230u veel lawaai (happy disco, maar met veel luid geschreeuw erbij...). Kortom, de duurste plekken van de camping zijn wel centraal gesitueerd, maar je moet je voorbereiden op veel lawaai in de avonduren. Dit ook besproken met eigenaren. Esther heeft keurig bericht aangehoord maar Italiaanse eigenaresse was het niet met me eens en vond dat ik zelf had kunnen bedenken dat er veel lawaai is te horen op die plekken. Kreeg kleine korting op de prijs, maar ging niet van harte en ze maakte duidelijk dat ze het eigenlijk onzin vond. Kortom, geen welwillende opstelling en daardoor al met al toch een tegenvaller. We hadden juist gehoopt dat deze plekken ons iets meer plezier zouden opleveren, gezien ook het fors geïnvesteerde geldbedrag voor de plek. Verder mooi meer en schitterende omgeving.

titolare De direktie, 13-08-2014
Eigenaar zegt:  Vriendelijke heer Rob, In deze periode van het jaar zijn er vele familie's met kinderen op de camping die wij graag voorzien van animatie. Na uw melding over het storende lawaai voor u van het animatie team, hebben wij dit direct gemeld en hierna bleek dat u er tevreden over was. De staanplaatsen Margherita zijn voorzien van privè sanitair en ruime plaatsen van 120mq waardoor een iets hogere prijs. We hebben verder geen tot weinig meldingen gehad van andere familie's die tijdens hetzelfde verblijf in het centrale gedeelte last zouden hebben gehad van lawaai. Het plaatje van de animatietent op het plattegrondje zal verplaatst worden gezien dit verwaring brengt. Met vriendelijke groeten hopen we u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Tegenvaller"vertalen
Alfred
4,0
3,0
5,0

25-07-2014 Dit betreft een grote camping. De ontvangst bij de receptie was vriendelijk en professioneel. Wij wilden met twee gezinnen met campers hier één tot drie nachten blijven. Hiervoor waren er verschillende opties. De plaatsen konden wij vooraf bekijken. De plaatsen zijn echter zeer klein en er was amper een grassprietje te bekennen. Je staat er dicht op elkaar. Wij konden gebruik maken van de camperplaatsen buiten de camping echter dan is gebruik van de voorzieningen alleen mogelijk tegen betaling van € 10,- per dag per persoon. Toch besloten om maar één nacht te blijven. Het lukt amper om de campers (7m) op de plaats te krijgen door de krappe plaats en de boompjes en struiken. De toiletgebouwen zijn verouderd. Al met al een tegenvaller voor de prijs van € 59,- per overnachting met 3 personen! Voor wie een grote camping zoekt met mogelijkheden voor kleine kinderen is dit mogelijk een redelijke camping. Je treft er in ieder geval Nederlanders!

titolare De Direktie, 28-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte hr Alfredschut, Het spijt ons dat uw bezoek bij ons niet helemaal bevallen is. Wij hebben keuze uit verschillende staanplaatsen van 70mq tot 120 mq waar ook campers van 8m. op kunnen staan. De staanplaatsen 'Margherita' hebben bovendien ook extra privè sanitair. We hebben verschillende sanitaire blokken, elk jaar proberen we de service waar nodig te vernieuwen. Tegenover de camping hebben we inderdaad overnachtingsplaatsen, voorzien van electriciteit en water, te gebruiken voor enkele overnachtingen en niet als vakantieperiode. Voor de liefhebbers die daarvanuit de camping (service, zwembad, meer, restaurant, sanitair etc) willen gebruiken wordt een dag tarief gevraagd. Wij zijn ervan verzekerd dat als uw verblijf wat langer geduurd zou hebben, u een positiever beeld zou hebben gekregen, en een betere beoordeling achter latend kijkend naar ons struktuur gelegen direkt aan het meer van Levico. We hopen op een nieuwe gelegenheid om u te kunnen verwelkomen. Dank u wel.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Camping kan de groei niet meer aan"vertalen
Freddy Oosterveen
5,0

24-07-2014 Nu de camping groter wordt zie je dat voorzieningen te kort schieten.
Het strand is te klein tijdens de mooie dagen, dit geldt ook voor het zwembad. Animatie is er wel, maar zijn meer met zichzelf bezig dan met de kinderen. Er is veel te weinig interactie. ( waar is Marco gebleven?)
In onze laatste week zag je dat het toilet gebouw te klein was voor de aanwezigen en ondanks alle pogingen vannacht het schoonmaak personeel (heel vriendelijk) lukt het ze niet om alles schoon te houden.
We hadden (te) veel regen wat goed is opgelost door de onderhoud mensen, 2 wagens grind gekregen.
Mensen achter de info balen weten veel, maar zijn niet op de locaties zelf geweest en lezen de folders voor (behalve Esther), dat merk je ook als je vraagt over het weer.
Er is WiFi aangelegd, waar dit werk niet, tenzij je geluk hebt.
Gelukkig is de gezellige sfeer op de camping nog steeds aanwezig, wat alle ongemakken gecompenseerd.

met vrienden, 2014
"Amazing!"vertalen
Mandy Knijn
7,0

23-07-2014 Camping Lago di Levico is een ideale camping voor jong en oud. Zo kan je lekker ontspannen aan het prachtige meer met een super mooie ligging tussen de bergen. Het animatieteam is super enthousiast en ze doen veel activiteiten, bijvoorbeeld de miniclub, happy disco en shows op het podium. Maar ook voor de jongeren en volwassen is er genoeg te doen, zoals zumba, voetbal en sportactiviteiten. Ook worden er strandfeesten georganiseerd. Het sanitair word goed bijgehouden en schoongemaakt en de douches zijn lekker warm. In de omgeving is veel te doen, zoals musea bezoeken, maar ook lekker winkelen in Trento of Levico. Ook kan er en fietstocht of wandeltocht gedaan worden. Het eten en drinken in het restaurant en de Jollybar is goed. Verder is het personeel over de hele camping erg vriendelijk. Kortom het is super hier!

"Fantastische camping"vertalen
C. Volder
5,0

19-08-2014 Derde jaar op deze camping. Vriendelijke ontvangst bij de receptie en erg behulpzaam personeel. Camping heeft geweldige ligging aan het meer en in het Valsugana dal. Uitstekend geschikt voor outdoor activiteiten o.a. Mtb, racefiets, klimmen, wandelen. Mooie en grote kampeerplaatsen naar keuze en reserveren is ook mogelijk. Zwembad en sommige toiletgebouwen zijn aan renovatie (vernieuwing) toe... Leuke animatie voor de kinderen gedurende de hele dag met als afsluiting de kinderdisco en theater. Gezellig campingwinkeltje en supermarkt op loopafstand.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Fijne Camping om met kinderen door te brengen."vertalen
Mike
7,0

01-08-2014 Ik kom daar nu een jaar of 30 door de enorme groei van de camping lijkt het onderhoud op sommige punten verwaarloosd te zijn.
Inmiddels zijn de speeltoestellen voor de kinderen vervangen voor nieuw exemplaar.

Animatie op deze camping is in handen van Wintour een grote organisatie die weten hoe ze mensen moeten vermaken.

De kinderen zijn hele dagen weg Miniclub, 7 Min. Workout, Minidisco, aquazumba, splashdance enz...... Gewoon gezellig!!

Min Punten mede door groei van de camping,

* Sanitair gebouwen verouderd
* Zwembad en strand wat te klein voor aantal mensen die er
verblijven
* Wifi Slecht
* Stroomvoorziening op sommige plekken te ver weg.

Voor de rest is dit toch wel een fijne camping om je vakantie door te brengen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?