Beoordelingen Camping Lago di Levico***

164 beoordelingen
Beoordelingen Camping Lago di Levico***
Località Pleina 5, I-38056, Levico Terme
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lago di Levico*** in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lago di Levico*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Lago di Levico scoort een 7,7 uit 10, op basis van 164 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lago di Levico*** in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lago di Levico***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Lago di Levico*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 170 vakantiefoto's van Camping Lago di Levico*** vinden. Je kunt 1 video van Camping Lago di Levico*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Trentino en Zuid Tirol. Vergelijk Camping Lago di Levico*** met andere accommodaties in Levico Terme.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

142 beoordelingen over Lago di Levico***

164 beoordelingen
8,6
8,4
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, jul 2014
"Camping kan de groei niet meer aan"vertalen
Freddy Oosterveen
5,0

24-07-2014 Nu de camping groter wordt zie je dat voorzieningen te kort schieten.
Het strand is te klein tijdens de mooie dagen, dit geldt ook voor het zwembad. Animatie is er wel, maar zijn meer met zichzelf bezig dan met de kinderen. Er is veel te weinig interactie. ( waar is Marco gebleven?)
In onze laatste week zag je dat het toilet gebouw te klein was voor de aanwezigen en ondanks alle pogingen vannacht het schoonmaak personeel (heel vriendelijk) lukt het ze niet om alles schoon te houden.
We hadden (te) veel regen wat goed is opgelost door de onderhoud mensen, 2 wagens grind gekregen.
Mensen achter de info balen weten veel, maar zijn niet op de locaties zelf geweest en lezen de folders voor (behalve Esther), dat merk je ook als je vraagt over het weer.
Er is WiFi aangelegd, waar dit werk niet, tenzij je geluk hebt.
Gelukkig is de gezellige sfeer op de camping nog steeds aanwezig, wat alle ongemakken gecompenseerd.

met vrienden, 2014
"Amazing!"vertalen
Mandy Knijn
7,0

23-07-2014 Camping Lago di Levico is een ideale camping voor jong en oud. Zo kan je lekker ontspannen aan het prachtige meer met een super mooie ligging tussen de bergen. Het animatieteam is super enthousiast en ze doen veel activiteiten, bijvoorbeeld de miniclub, happy disco en shows op het podium. Maar ook voor de jongeren en volwassen is er genoeg te doen, zoals zumba, voetbal en sportactiviteiten. Ook worden er strandfeesten georganiseerd. Het sanitair word goed bijgehouden en schoongemaakt en de douches zijn lekker warm. In de omgeving is veel te doen, zoals musea bezoeken, maar ook lekker winkelen in Trento of Levico. Ook kan er en fietstocht of wandeltocht gedaan worden. Het eten en drinken in het restaurant en de Jollybar is goed. Verder is het personeel over de hele camping erg vriendelijk. Kortom het is super hier!

"Heerlijke camping!"vertalen
Astrid
9,0

30-06-2014 Camping Levico is prachtig gelegen, erg fijn om in de nabije omgeving te wandelen of te mountainbiken.
De camping zelf is ook echt fantastisch, gelegen aan een heerlijk meertje met een bijzonder mooi uitzicht.
De service is allemaal dik in orde, we werden hartelijk ontvangen en met onze vragen werden we goed geholpen. Ook is er leuke animatie, veel activiteiten (voor verschillende leeftijden) waardoor de kids zich op (bijna) elk moment van de dag kunnen vermaken!
In het restaurantje op de camping is het ook heerlijk uit eten, voor een prima prijs! Wij willen terug!

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Lago di Levico*** bij:

met jonge kinderen, Juni 2014
"Wederom genoten op lago di Levico"vertalen
Pieter Verbruggen
8,0

11-07-2014 Een heerlijke vakantie gehad op de camping, we stonden op de margerita met prive toilet en douche, dit is echt een aanrader! we hebben lekker gefietst met zn 3e in de omgeving. Aan het superheldere meer gelegen en gezwommen. In levico is s'avonds een gezelige sfeer. De animatie is heel leuk voor kinderen en ook voor ons, bijna elke dag zumba gedanst! De camping word verder goed bij gehouden, zo waren er nog speeltoestellen geplaatst toen wij er waren. Kortom ideaal voor actieve families!

"Geweldige vakantie!"vertalen
Marjolein
9,0

26-06-2014 Leuke camping, volop keuze uit staanplaatsen met verschillende grote, met of zonder schaduw. Animatie team al volop in werking, met keuze voor groot en klein. Nieuwe speeltoestellen geplaatst tijdens ons verblijf. WK voetbal elke dag goed te volgen op maxi scherm in de pizzeria. Heerlijk gezwommen in het meer, dagje in de bergen gewandeld, fietsen gehuurd op de camping, leuke weekmarktjes bezocht en kregen een familiekaart aangeboden voor gratis museum en kasteelbezoeken. Mooie staanplaats aan het Levicomeer met geweldig uitzicht op het meer en de omgevende bergen. Sanitairgebouwen worden keurig schoongehouden meerdere keren per dag. Voor ons komt er zeker een volgende vakantie op Camping Lago di Levico.

"Slecht"vertalen
peter deege
2,0
2,0
1,0
5,0

16-06-2014 Kleine plekken en het is blijkbaar gebruikelijk om de honden op de camping en dus ook op jou plek, uit te laten. Kinderspeeltoestellen zijn verwaarloosd en ronduit gevaarlijk! Wifi doet het nauwelijks (1 e-mail per 5 minuten als het mee zit). In het weekend oorverdovende disco bij het naastgelegen hotel.
Het personeel doet erg zijn best maar bij het management ontbreekt het aan passie.

titolare Camping Lago di Levico, 02-07-2014
Eigenaar zegt:  Vriendelijke hr. Deege, op onze camping zijn honden vriendelijk toegestaan en deze hebben ook een privè honden strandje. Er zijn wel regels verbonden voor de honden op de camping zoals honden aan de lijn houden en uitlaten op de daarvoor gelegen terreinen aanwezig buiten de camping. Voor eventuele noodzaak zijn er hygiene zakjes te verkrijgen op de camping. Wij vertrouwen de hondeneigenaars zich aan deze regels te houden. De houten speeltoestellen die u tijdens uw verblijf heeft opgemerkt zijn geheel vervangen door nieuwe speeltoestellen. Voor ons is de veiligheid voor kinderen uiterst belangrijk en we proberen onze service steeds te verbeteren. Het geluidsoverlast wat van buiten de camping kwam was helaas een weekendfeest wat eens per jaar georganiseerd wordt door de gemeente Levico, wij zullen onze mening daar duidelijk over geven voor eventuele feesten in de toekomst qua geluidsoverlast voor onze gasten op de camping. Onze staanplaatsen varieren van 70 tot 120 mq. M.v.d.

met partner, Juni 2014
"Redelijk mooie camping"vertalen
E.J.
6,0

15-06-2014 Redelijk mooie camping, rustig, prima voor kleine kinderen.
Fijn strandje aan het meer, ideaal voor kleine kinderen om te spelen in het water ( onder toezicht ouders)
Wij verbleven in een stacaravan, niet bijzonder, wel schoon, maar staan veel te dicht op elkaar .Dat geldt dus voor alle stacaravans.
Camping is niet zo geschikt voor oudere kinderen, weinig te doen.
Levico zelf stelt niets voor, weinig leuke straatjes / steegjes.
Receptie prima en doen nergens moeilijk over.
Geen camp winkel alleen broodverkoop, echter supermarkt 400 mtr verderop.
Uitstapje naar Venetie zeker doen, kan met de trein of auto ( ongeveer 2,5 uur rijden).

met partner, Sept. 2013
"Fijne camping"vertalen
MBLI
9,0

22-09-2013 Fijne camping om van het naseizoen te genieten. Wordt in september lekker rustig, prima sanitair, wordt goed schoongehouden. Verse broodjes, restaurant op camping maar in Levico zijn genoeg erg goede restaurants/pizzeria's en niet te vergeten gelateria's!!! Mooie omgeving voor wandel-, fiets- en autotochtjes.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Te"vertalen
Anneke H
3,0

21-12-2013 pff niet echt mijn camping.
Veel pubers en overlast gehad. Mn door een paar gezinnen met grotere kinderen.

Omgeving is mooi.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooie overzichtelijke camping!!!"vertalen
loreane
9,0

07-09-2013 Wij stonden op margaritha, zijn plaatsen met eigen sanitair!..echt een aanrader! super netjes. De plaats was erg ruim. De beplanting moet nog groeien, maar omdat dit nieuwe plaatsen zijn, duurt dat gewoon ff!...maar sávonds koelt het flimk af, dus de tent is dan prima om in te slapen. Het personeel is super vriendelijk, en in veel talen helpen ze je!! De animatie is ruim voldoende...voor de kids super!! en dan vooral het team van Marco en Martino!!! Wat was dat een topteam...het andere team ( wat er dit jaar ook was) vonden wij zelf minder!...veelste luidruchtig en erg druk!! heel de dag hoorde je ze luid schreeuwen en meegillen met de liedjes.. de kleinste kids waren gewon een beetje 'bang' ze....hopelijk besluiten ze volgend jaar gewoon weer marco te nemen!!! Restaurant is ook prima, en vooral de ijssalon net buiten de camping is TOP!!! winkeltje is prima, maar erg duur. ff naar poli rijden en je hebt een goede supermarkt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?