Beoordelingen Camping Lago di Levico***

204 beoordelingen
Beoordelingen Camping Lago di Levico***
Località Pleina 5, I-38056, Levico Terme
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lago di Levico*** in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lago di Levico*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Lago di Levico scoort een 7,9 uit 10, op basis van 204 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lago di Levico*** in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lago di Levico***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Lago di Levico*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 192 vakantiefoto's van Camping Lago di Levico*** vinden. Je kunt 1 video van Camping Lago di Levico*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Trentino en Zuid Tirol. Vergelijk Camping Lago di Levico*** met andere accommodaties in Levico Terme.
Even geduld a.u.b.

7,3
8,4
7,4
6,6
Toon score en beoordelingen van:
"Super!!"vertalen
Ludwig
9,0

13-10-2014 Derde jaar op deze camping. Vriendelijke ontvangst bij de receptie en erg behulpzaam personeel. Camping heeft geweldige ligging aan het meer en in het Valsugana dal. Uitstekend geschikt voor outdoor activiteiten o.a. Mtb, racefiets, klimmen, wandelen. Mooie en grote kampeerplaatsen naar keuze en reserveren is ook mogelijk.
Het animatieteam is super enthousiast en ze doen veel activiteiten, bijvoorbeeld de miniclub, happy disco en shows op het podium. Maar ook voor de jongeren en volwassen is er genoeg te doen, zoals zumba, voetbal en sportactiviteiten.

met jonge kinderen, Okt. 2014
"Prachtige camping met fantastische uitzicht!!"vertalen
Zondag
7,0

08-10-2014 Wij verbleven er de laatste week dat het park open was dit jaar. Daardoor was het erg rustig en hadden we prachtig uitzicht over het meer. Wij verbleven in een mobile home. Hij was niet groot maar ruim genoeg met 2 badkamers, koelkast,vriesvak, magnetron en oven. Alles wat je nodig hebt was aanwezig. En het was schoon!! Personeel bij de receptie maar ook de nachtbewaker was erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben een fantastische vakantie gehad mede doordat het erg rustig was. In het hoogseizoen ben ik bang dat het er ontzettend druk is "te druk" omdat het een groot park is.

"Fantastische plek!"vertalen
Leonard
8,0

05-09-2014 Mooie camping om een vakantie te doorbrengen met gezin. We hadden een mooie staanplaats met privèsanitair, heel nuttig gezien onze kleine kinderen. Er was zelfs nog animatie voor onze kinderen ook al was het al september. Heerlijk gezwommen in het meer samen met de kinderen.

De beste prijzen en last minutes voor Camping Lago di Levico*** bij:

met jonge kinderen, 2014
"Leukste camping in deze streek"vertalen
Brigit Tielemans
8,0

30-08-2014 Wij zijn twee jaar op rij naar deze camping geweest terwijl wij nooit naar dezelfde camping terug gaan. We overwegen nog een keer te gaan. Dit jaar naar Frankrijk geweest en wat hebben we deze camping gemist. Bijna alles klopt: fantastische animatie voor jong en oud (ook Nederlands sprekende animatie, zonder Marco is het echter wel minder), camping niet te groot, goede service, fijn meer, mooie ligging, prima zwembad maar aan koude kant. Wij stonden op het stuk "jolly" waar een verouderd toiletgebouw stond. Elders zijn ze vernieuwd. Alles goed schoon. Kortom: een 7 is echt een te lage waardering.

met jonge kinderen, 2014
"Prachtig meer, leuke camping, mooie omgeving"vertalen
Ton1976
6,0

30-08-2014 De twee grootste pluspunten van deze camping zijn de ligging aan t meer en de animatie. Zwemmen in t kraakheldere en warme water van t meer met rondom de prachtige Dolomieten levert n perfect vakantiegevoel op! De animatie is niet alleen goed in hun werk, maar ze doen het ook nog eens met n aanstekelijk enthousiasme en hebben er zelf duidelijk ook veel lol in. Relaxte lui ook, die altijd in zijn voor n praatje en waar je dus ook goed een avond in de kroeg mee zou doorkomen.

De camping is groot, maar de oude delen van Levico en Jolly bieden toch nog wel kleinschalige gezelligheid (wij zaten zelf op Jolly - leuke bar daar). Het stuk ertussen (tegenover de ingang) is minder mooi (nog wat kaal) en ook t nieuwe deel (lange rijen mobile homes) had niet zoveel sfeer.

De lodgetent was ruim, schoon en van alles voorzien, wel laatste dagen pech met de achterburen die tot 1 uur doorkletsten en alle lichten aan lieten (waardoor wij ook nog konden lezen!).

Ondanks t weer, mooie vakantie gehad!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooie camping met aandachtspunten"vertalen
Frank Ligt
5,0

19-08-2014 Net terug van een verblijf van 2 weken met een gezin met kleine kinderen ( 4 en 8). Plaatsen zijn groot en centraal gelegen! Personeel is erg vriendelijk. Het animatie team vind ik tegenvallen, mini disco voor de aller kleinste om 20:30 een beetje aan de late kant. Veel aanpassingen aan het programma zodat de mini disco komt te vervallen. Voor de oudere kinderen is er zat te doen van wat ik er van gezien heb! Het zwembad is echt aan vervanging toe. Tevens denk ik dat de eigenaar eens moet kijken naar details. Een voorbeeld hiervan zijn de haakjes in de douches, kan toch niet zijn dat dezelfde haakjes welke in 2013 kapot waren nog steeds niet gemaakt zijn. Sanitair is verder prima en word goed schoongehouden.Bovenstaande punten zijn geen negatieve punten maar bedoeld als aandachtspunten!

met partner, Aug. 2014
"Grote teleurstelling"vertalen
Casper
2,0
4,0
7,0

10-09-2014 Eind vorig jaar hebben wij een campingplaats gereserveerd op het veld Margherita. Een plek met privé sanitair. Op dit veld kon je niet je voorkeur aangeven. Helaas lag deze plek nr 451 precies tegenover de animatietent. Bijna de hele dag klonk muziek over het veld. Van 20.00 uur tot 22.30 uur begon de kinderdisco. De muziekboxen stonden dan zo hard dat wij regelmatig op dat tijdstip van onze plek weggingen. Dat is toch niet de bedoeling van een rustige vakantie. Regelmatig hebben wij er over geklaagd, samen met nog andere campinggasten, maar er werd niks meegedaan. Je betaalt de hoogste prijs. Dit wisten wij niet van te voren omdat op de plattegrond de animatietent ergens anders staat. Het sanitair gebouw is speels opgezet, maar laat wat privé betreft wat te wensen over. Je kon je niet douchen in de avond wanneer het donker werd i.v.m doorschijnen van het getinte glas. Verder is de camping mooi aangelegd. Op het nieuwe gedeelte zou een baby sanitair uitkomst bieden.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Leuke camping"vertalen
Raymond
5,0

30-09-2014 Leuke camping, veel jeugd +/- 15jaar, mooie omgeving, actief animatie team (Nederlands Deens engels en Italiaans sprekend) zwembad te klein voor de camping, schoon meer wat goed bezocht wordt bij mooi weer.
Mooie Grote magharita plaatst met privé sanitair en nabij de animatie tent.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Grote camping aan het prachtige meer van Levico."vertalen
j_j_vansplunder
8,0

17-08-2014 Gewoonlijk verblijven wij op kleine, rustige campings, dit was voor ons de eerste keer op een grote camping. Vanzelfsprekend mag je verwachten dat er dan meer bedrijvigheid is en dat het niet altijd even rustig is. Onze tent stond op een grote Airone plaats op het voormalige Jolly gedeelte, dit is ons goed bevallen. Er was voldoende schaduw van mooie bomen. Er ligt echter wel vaak grind. Het meer is schoon en de temperatuur is heerlijk om te zwemmen. De toiletgebouwen worden de hele dag door goed schoon gemaakt. De animatie is prima, er is veel te doen. Op de camping verblijven veel Hollanders, Duitsers en Italianen. Er zijn opvallend veel jongeren van ca. 16 jaar. De camping is dus geschikt voor tieners. Op de camping bleek dat sommige mensen een specifieke plaats konden boeken, terwijl wij geen specifieke plaats konden reserveren, dat vonden we jammer omdat we met 2 gezinnen waren. Na 23:00 was het meestal rustig, maar als je volledige rust zoekt, dan is deze camping iets te druk.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Tegenvaller!"vertalen
Rob den Hollander
3,0
4,0

12-08-2014 Stonden op Margherita, nr. 452; de duurste campingplaatsen van de camping, maar blijkbaar vlakbij de animatietent (op de plattegrond is die elders ingetekend). Betekende elke avond van 2015u tot 2230u veel lawaai (happy disco, maar met veel luid geschreeuw erbij...). Kortom, de duurste plekken van de camping zijn wel centraal gesitueerd, maar je moet je voorbereiden op veel lawaai in de avonduren. Dit ook besproken met eigenaren. Esther heeft keurig bericht aangehoord maar Italiaanse eigenaresse was het niet met me eens en vond dat ik zelf had kunnen bedenken dat er veel lawaai is te horen op die plekken. Kreeg kleine korting op de prijs, maar ging niet van harte en ze maakte duidelijk dat ze het eigenlijk onzin vond. Kortom, geen welwillende opstelling en daardoor al met al toch een tegenvaller. We hadden juist gehoopt dat deze plekken ons iets meer plezier zouden opleveren, gezien ook het fors geïnvesteerde geldbedrag voor de plek. Verder mooi meer en schitterende omgeving.

titolare De direktie, 13-08-2014
Eigenaar zegt:  Vriendelijke heer Rob, In deze periode van het jaar zijn er vele familie's met kinderen op de camping die wij graag voorzien van animatie. Na uw melding over het storende lawaai voor u van het animatie team, hebben wij dit direct gemeld en hierna bleek dat u er tevreden over was. De staanplaatsen Margherita zijn voorzien van privè sanitair en ruime plaatsen van 120mq waardoor een iets hogere prijs. We hebben verder geen tot weinig meldingen gehad van andere familie's die tijdens hetzelfde verblijf in het centrale gedeelte last zouden hebben gehad van lawaai. Het plaatje van de animatietent op het plattegrondje zal verplaatst worden gezien dit verwaring brengt. Met vriendelijke groeten hopen we u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In de herfstvakantie ga ik het liefst voor..

Bent u de eigenaar?