8,1

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Lago di Levico (Glamping)**** bij :

34 tips over Camping Lago di Levico (Glamping)

Gerard, 12-8-2015

Piramidi di Segonzano en omliggend dal zijn mooi

Wandelen naar de Pannerotta geeft een mooi uitzicht over de omgeving

Trento is leuk om een dag te vertoeven (veel winkels gesloten van 12.00-15.00/15.30)

Bianca, 3-8-2015
    Klimmen net voorbij Caldonazzo
    Wil, 8-7-2015
    Neem je fiets mee, mountainbike, race of e-bike.

Zondag, 8-10-2014
      Wij hadden mobile home 58 en keken uit over het meer.
      Alyssa, 6-10-2014
      Zeker terug komen ook al ga je 'elk jaar naar iets anders' Bij heldere dagen zeker de bergen ingaan! En vergeet Buena Ondabar niet te bezoeken in de avonden!
      Raymond, 30-9-2014
      Privé sanitair aan te raden, Verona Milaan Trento leuke steden

Edwin_21, 21-9-2014
      Autoroutes door de bergen zijn erg leuk om te doen.
      j_j_vansplunder, 17-8-2014

Na 23:00 uur was er bewaking op de camping, maar deze zou soms wat strenger op mogen treden tegen luidruchtige camping gasten.

Er ligt vaak grind op de plaatsen, dus is het handig om een extra dik zeil mee te nemen, ter bescherming van je tentzeil (kuip).

Loran Hoitink, 12-8-2014
      Wij hadden een privé sanitair bij onze plek. Wat was dat heerlijk, ongestoord douchen en alle spullen kun je er kwijt. Vanuit je douche kijk je zo de bergen in. Prachtig! In het dorpje Levico kun je heerlijke pizza's eten, in verschillende pizzeria's.
      Rob den Hollander, 12-8-2014

- wil je rust, niet op Margherita reserveren; prijs kwaliteit verhouding klopt daar niet.

- animatietent geeft lawaai tot tenminste 2230u (zou eerder stoppen...)

- voor camping, folders aanpassen en animatietent juist intekenen

- voor camping, niet discussiëren met klanten over de klacht; ik voelde me nu helemaal niet meer gehoord en begrepen (Esther overigens wel begripvol en attent)

voor camping; compliment dat er ook een dokter spreekuur komt houden elke dag. Een prettige service!